Kreiss - Nepatiesi sniegta informācija par auto patieso stāvokli
4. decembrī tika iegādāts no Kompānijas KREISS pasažieru autobuss FORD TRANSIT CUSTOM. Mikoautobusam bija defekts dzinējā, viņš darbojās nedaudz purinoties!
Auto Pārdevējs - konsultants O... informēja, ka ar busu viņš esot atbaucis savā gaitā no Ford autocentra, kurā tika veikta dzinēja diagnostika, un kad ar viņu varot braukt līdz plānotai auto remonta vietai savā gaitā. Informācijai: no Ford autocentra līdz kompānijai Kreiss ir tieši 13 km. No Kreiss līdz vietai kurā tika remontēts auto ir 5,4 km.
Pie pirkšanas es tiku informēts, ka autobusam ir uzlikta jauna turbīna. Tas tika veikts pie dīlera pagājušā gada oktobrī. Pēc pārdevēja sniegtās informācijas detaļas nolietojums esot ap 20 nobrauktiem km.
Tas bija viens no galvenajiem iemesliem kāpēc es pieņēmu lēmumu iegādāties šo automašīnu ar defektu dzinējā!
Mainot defektīvo dzinēju uz mazlietotu dzinēju pie agregātu pārlikšanas tika konstatēts, ka turbīna ir beigta, ļoti sliktā stāvokī. Pēc sīkākas izpētes visticamāk viņa bija strādājusi bez eļļas, kas arī ir viens no galvenajiem iemesliem viņas tik ātrai salūzšanai.
Video un foto pielikumi tika nosūtīti tālrunī watsup programmā gan pārdevējam O..., gan ford dīlera servisa konsultantam A...
Lai laicīgi varētu pabeigt dzinēja remontu tika iegādāta un uzstādīta jauna turbīna, kuras izmaksās sastādīja 650 EUR. Jo Ford autocentrs atteicās turbīnu mainīt vēlreiz pa garantiju, 1 reizi jau tā tika mainīta pa garantiju. Kā iemeslu minot to, ka 1 gada detaļas garantija ir jau beigusies.
Nebiju plānojis to, ka man papildus rādīsies izdevumi par turbīnu, jo biju pārliecināts, ka šī detaļa būs nevainojamā stāvoklī!
Kā problēmas risinājumu, piedāvāju kompānijai KREISS veikt rēķina apmaksu par jaunu turbīnu, kas tika uzstādīta pie dzinēja maiņas, nosūtot oficiālu vēstuli e-pastā 21.12.18. ar lūgumu rast problēmas risinājumu, uz kuru tā arī līdz šim neesmu saņēmis oficiālu atbildi. Atkārtotu e-pastu nosūtīju 14.01.19. diemžēl arī uz to nekāda rakstveida atbilde netika sniegta.
Paraleli tika veiktas pārrunas ar kompānijas Kreiss pārdošanas nodaļas vadītāju M.., bet diemžēl viņš nekādu problēmas risinājumu piedāvāt nevarēja, atsakoties apmaksāt izmaksas par jaunas turbīnas iegādi. Un vēlāk ļoti sekmīgi izvairījās no pārrunām, neatbildod uz telefona zvaniem.
Pievienot komentāru