Kolonna t/c Origo - Nelaipna administratore Vita Kliševiča
Biju devusies uz skaistumkopšanas procedūru Kolonnas skaistumkopšanas salonā Origo. Vēlāk mājās pētot čeku ieraudzīju 2 summas vienas vietā, un nolēmu piezvanīt uz salonu un noskaidrotu kāpēc tā. Biju cerējusi uz mierīgu paskaidrojumu, bet mana saruna ar Vitu Kliševiču bija diezgan nepatīkama. Administratore bija ļoti nelaipna un runāja ar mani aizkaitinātā tonī. Manuprāt palīdzība klientiem un draudzīga attieksme ir tiešs administratores darba pienākums. Pēc šīs sarunas nolēmu, ka vairs neatgriezīšos šajā salonā, jo skaistumkopšanai ir jāsagādā baudu nevis negatīvas emocijas. Vēl papildus procedūras aprakstā bija minēts viegls grims, ko man neviens nepiedāvāja. Un pēc administratores domām klientam pašam bija to jāprasa.
Komentāri (3)
Par to vieglo grimu šmaucās ne tikai Origo, arī Alfā un citur! Vajag taču pašām un draugiem! Nekas nav jāprasa, tas paredzēts protokolā!!! Drīzāk otrādi - jāsaka, ja nevēlas (piem., es to daru, ja pēc procedūras tūlīt dodos uz māju) .
Man arī ir bijusi negatīva pieredze salonā Kolonna, bet Vecrīgā. Biju pierakstījusies uz epilāciju. Uzńemšana bija laipna. Bet meisterītei, manuprāt, nebija garastāvoklis tajā dienā. Esmu gājusi diezgan bieži uz procedūrām, tapēc šo to jau zināju no citām meisterītēm un arī no pašas pētījumiem kādus līdzekłus lieto utt. Kad uzsāku sarunu ar meisterīti Kolonnas salonā man aizradīja, lai es nemācu vińai ko darīt! Hmm..labi, es atvainojos par pārpratumu, jo man vienkārši interesēja kādu vasku lietos. Kad mani sāka plūkāt kā vistu es neizturēju un ik pa laikam iekliedzos, jo bij łoti sāpīgi tas proces kā meisterīte veica. Man arī aizrādīja, lai es nekliedzot, jo es savādāk aizbiedēšu visus klientus, kas sēž aiz durvīm! Un vēl, ka es meloju, ka man jau ir bijušas epilācijas procedūras! Es biju šokā! Tas tonis un veids kā man aizrādīja, es jutos pavisam neomulīgi un neviesmīlīgi apkalpota kā es biju gaidījusi. Pēc procedūras, es ātri sagērbos, samaksāju recepcijā, kas man bija jāmaksā un bez lieka trača aizgāju prom. Bet zinu, ka atpakał neatgriezīšos un draudzenēm noteikti neieteikšu uz turieni iet.
par administratores Vitas attieksmi pret klientiem esmu soka ne tikai es pati, bet ari manas draudzenes, kuras saskarusas ar sis ar dzivi neapmierinatas darbinieces apkalposanas kvalitati Kolonna T/C Origo. Rodas jautajums, ka shada persona ir vispar pielaista veikt shadus pienakumusr4af???