Salons Koala - Administratores darbs
Apmeklēju salonu Koala jau vairākus gadus, jo tur strādā ļoti laba akrila nagu meistare, taču salona Koala administratores darbs mani katru reizi šausmina un pārsteidz. Ikdienišķa parādība ir, ja viņas savā vietā vienkārši nav vai ja viņas krēslā sēž maza meitene, kas spēlē spēles datorā. Neskaitāmas reizes pēc procedūras esmu stāvējusi un gaidījusi, kad tad viņa beidzot atnāks mani apkalpot, paņemot naudu par procedūru. Taču 17.01.2009. bija īpaša diena. Kā jau ierasts, administratores vietā sēdēja maza meitene, kad gribēju norēķināties par procedūru. Pēc kāda laika beidzot ieradās arī administratore. Par procedūru bija jāmaksā LVL 27 un ņemot vērā, ka Koala piedāvā Select programmas atlaidi norēķinoties ar American Express, devu savu American Express karti. Uz to administratore atbildēja, ka norēķināties tieši ar šo karti nevarot, jo salons nesen esot nomainījis apkalpojošo banku un nav sakārtojis daudz un vajadzīgās atļaujas, lai varētu norēķināties ar šo karti. Taču tā kā atlaide ar šo karti pienākas, tad norēķinoties arī ar citu karti, atlaidi viņa man iedošot! American Express Select programma paredz 10% atlaidi pakalpojumam šajā salonā. Diemžēl tikai mājās apskatot čeku pamanīju, ka 10% no 27 Ls, administratores prāt, ir 26.04 Ls. Lieki piebilst, ka man ir arī salona klienta karte, kas paredz 5% atlaidi pakalpojumiem un precei, taču aprēķinātā summa nesastāda pat 5%. Prieks, protams, ka nagu meistare nezaudēs naudu par darbu, taču ja reiz salons piedāvā klientam atlaidi, tad tā ir arī jādod! Lieki teikt, ka salons šādi zaudē klientus, kuru jau tā viņam nav daudz, jo nespēj nodrošināt pienācīgu apkalpošanu.
Komentāri (1)
Yesterday I had an appointment for pedicure and manicure at Koala, at 17.00 hrs fixed two weeks ago. To my immense surprise when I arrived there I was told that my appointment was for two days ago, which is an absolute lie. I am sure that I will no go back to Koala salons ever again, because this is not a serious behaviour. They did not even inform me for the cancellation. Obviously some else gave a good tip in order to take my appointment. It is really a shame!!!
Fanny