K-Rauta - attieksme pret klientu
Vienā no Rīgas K-Rautas veikaliem vēlējos nopirkt reģipša profilu stiprinājumus. Tā kā uz tiem virsū nav svītru koda, preci izraksta pārdevējs. Un tā šajos veikalos ir problēma- atrast pārdevēju, pie tam ne jau jebkuru, bet tieši to kurš atbild par attiecīgo nodaļu. Kad vairāki garāmejoši citu nodaļu pārdevēji "pasūtīja tālāk", griezos pēc palīdzības nodaļas informācijas centrā. Tur sēdošā darbiniece, ar gariem plastmasas nagiem mēģinot trāpīt telefonam pa pareizām pogām, nezin ko centās sazvanīt. Kad tas neizdevās, atklājās ka arī viņa pati tomēr ir tiesīga man preci izrakstīt, tikai protams grūtības sagādāja garie nagi...
Komentāri (6)
super!
Vai tik tas nebija K-RAUTA, kas atrodas centra netalu no Zakusalas - Lucavsalas iela 3???
Man regulari - cik esmu tur bijis ir si problema - NAV pardeveju, kam pajautat - un, ja pajauta kadam, tad vins neka nezin, jo neatbild par tiesi so zonu... :D murgs kaut kads!!!
Veikala darbiniekiem uz jums ir uzlikt lielo sū*u no desmita stāva, šobrīd viņiem algā maksā kapeikas un tās pašas samazina, apgriež štatus, dod strādāt nepilnas slodzes, vadība debīli iznireļi un diletanti, mums darbiniekiem uz šo veikalu un pircējiem dziļi uzspļaut, ticiet man būs tikai vēl sliktāk
Einar, kapec jus esat iedomajies, kad pardevejam ir jaatbild par visu veikalu? Katrs paardeveejs specializeejas savaa jomaa. Un ja ir kaads, kurs zin pilniigi visu par celtnieciibu, kaa jus to esat iedomaajusies, tad es domaaju, kad vins viennoziimiigi nestraaadaas par paardeveeju. Celtnieciibas materiaali un viss paareejais, kas tur tirgojas prasa ljoti daudz zinaashanu, pat attieciigajaa nodaljaa. Juus, kad ejiet uz polikliiniku, arii metaties virsuu pirmajam cilveekam baltajaa halaataa, kurs, teiksim, ir ginekologs un prasiet vinjam, teiksim, paarbaudiit juusu redzi? Kaa juus domaajat-vins varees to izdariit? Protams kad nee! Taa kaa nevajag te lieki filozofeet. Paardeveejs vienmeer paraadiis jums, kuraa virzienaa doties, lai juus vareetu atrast to, kas jums ir vajadziigs. Tas jums nav mazs veikalins nekaads. Paardeveeju uz doto briidi palicis ir loti maz uznjeemumaa. Bet tas jau ir cits staasts...
Kādreiz, kad skolā mācijos, piestrādāju celtniecības veikalā. Tur tiešām ir tā, ka katrs pārdevējs atbild par savu nodaļa, un svešās nodaļās neviens nelien, jo nezin ne par sortimentu, ne par pielietošanu, nedz arī zin, kā pareizi izrakstīt vienu, vai otru preci. Tā kā, vajadzēja sagaidīt kādu no tās nodaļas.
Nu ja jau tāda problēma ka nav pārdevēju, ko ta neejat pie vadības, paprasiet, lai apkalpo, ja visus pārdevējus atlaiž. Paskatieties, kā tie taisīs gudras sejas, kā izgrozīsies. Mākat tik bļaut, ka nav kas apkalpo, a kā var paspēt, kad uz viena pārdevēja pa nodaļai a to i divām, kad pusdienas iet ēst piecos, a dir*t var pamperā. Ja ko netā izdara pārdevējs uzreiz bļaujat un skrienat žēloties, a aizskrieniet un paprasiet, kā var viens reizē piecus apkalpot, da vēl i preci sakraut, lai viņi parāda. Jūs visi prasāt baigās zināšanas, baigos paskaidrojumus par preci, a kas mums dod to informāciju? Ja ir sava nodaļa, tad jā, a ja jus āra daļas pārdevējam prasāt, kas tā par puķi, kā lai viņš zin? Izdomā paši ko remontēt un iet, lai pārdevējs iemāca, kā un ko, a meistaram par viņa darbu maksāt negribas, tad ja ko sačkarē, atkal pārdevējs vainīgs.