Jelgavas Pilsētas Slimnīca - Uzņemšana
Labdien!
Mazs situācijas apraksts: nedēļu izslimots Kovids, no 5tās slimošanas dienas līdz 10 dienai ir labi, bez klepus iesnām utt. 11 dienā parādās neliels klepus atkal. 12 dienā vērsos pie ģimenes ārsta ar sāpēm krūtīs. Nosūta uz rentgenu.
Šai pašā 12tajā dienā no saslimšanas mirkļa biju ieradusies uzņemšanā. Uz ko izstāstot situāciju, sāk augstā tonī jautāt vai es nezinu kas ir Kovids un kādas ir tam blaknes? Un tas tak esot normāli.
Vērsos, jo sāpes saasinājās. Veikalā, kļuva grūtāk elpot. Uz ko man apgalvo, ka tas ir normāli, ka cilvēkam grūti elpot un sāp krūškurvis, lai cīnos pati, jo klepus tak divas nedēļas. (pat neizklausīja visu teikto, par to ka viņa nebija un saasinoties, tika meklēta palīdzība) . Tas tak nav akūts gadījums, kad grūti elpot un krūškurvī sāpot. Viena no personāla izrādījās ļoti nelaipna uzbļāva, nomētā telefonu (paralēli sarunai, kādam zvanīja visu laiku) un aizgāja. Otra centās glābt situāciju saķērusi galvu. Piedāvājot maksāt par visu un gaidīt vairāku stundu garuma. Uzņemšanā bija max 2 cilvēki. Biju tik laipna un pati devos prom, jo varēja redzēt šis iestādes neieinteresētību palīdzēt man un elpošana taču nav akūta problēma.
Vienmēr esmu bijusi cita viedokļa par šo iestādi! Bet šeit var redzēt attieksmi!
Paldies!
Izsakām nožēlu par Jūs sarūgtinājušo situāciju mūsu slimnīcā!
Vēlamies paskaidrot, ka Latvijā visās slimnīcās ir ieviesta un darbojas triāžas (no franču valodas triage- šķirošana) procedūra, kuras mērķis ir noteikt prioritāti, kādā saņemama ārstniecība slimnīcas Neatliekamās medicīniskās palīdzības un uzņemšanas nodaļā. Šķirošana tika ieviesta ar mērķi, lai medicīnisko palīdzību vispirms saņemtu pacients ar augstāku nepieciešamību (lielāku veselības problēmu), tādēļ šeit nav spēkā vienkāršs rindas princips. Slimnīcas uzņemšanas nodaļā palīdzība netiek atteikta nevienam, bet tiešām ir iespējami gadījumi, ka līdz ārsta apskatei nākas gaidīt pat 2 stundas un ilgāk, ja ārsti sniedz palīdzību pacientam, kura stāvoklis ir smagāks, nekā jūsu.
Vienmēr priecāsimies, ja izteiksiet savu viedokli, rakstot uz [email protected] vai [email protected]! Mēs rūpīgi izskatām katru signālu, jo uzskatām to par iespēju paskatīties uz sevi no malas un ieviest uzlabojumus gan pacientu drošības, gan aprūpes un ārstniecības kvalitātes jautājumos!
Pievienot komentāru