Jelgavas Pilsētas Slimnīca - Serviss apkalpošanas
Pie arsta ir nozīmēts 9:00 Darba laiks anesteizelogam ir no 9-10 Sežu jau no 8:30, pl:11:10 vēl ārsts nav ieradies savā darba vietā. Tā ir necieņa pret pacientu. Man ir citas darīšanas, ko nedrīkst kavēt. Kā lūdzu šajā situācija rīkoties, nav pat kam pasūdzēties, reģistratūrā saka tikai gaidiet.
Komentāri (3)
Nu tā vairs nav pretenzija anesteziologam. Pie tam pastāv iespēja, ka brīdi kamēr nīgrs pacients sēd koridorī ar savu plānveida sūdzību, tas pats anesteziologs ir operāciju zāle,’kur operē akūtu pacientu vai veic reanimācijas pasākumus.
Anesteziologam ir neprognozējams darba laiks. Patreiz vienīgā problēma, ko saskatu-nav informēti pacienti, lai nāk citā laikā vai citu dienu. Bet tikpat labi var būt, ka anesteziologs aizskrējis uz zāli (Kāds mirst?) neinformējot par to reģistratūras personālu
e-veselība strādā uz urrā, ne ? :D
Kaut kā nav pat izprotams tās sistēmas pamatdarbības virzieni. Starp speciālistie daudzbrīd saziņa esot nulle. Ja vēl sanāk situācija starp vairākām medicīnas iestādēm, tad pat neceri, ka tur notiks kāda informācijas apmaiņa par pacientu, lai arī iestādes izmanto to vienu kopējo e-veselības sistēmu. Pašam personīga pieredze par šo bija pēc auto avārijas, kad papildus vēl tajā visā jāiekļauj apdrošinātājs, tad liekās ,ka no tās sistēmas sāks dūmi kūpēt no pārslodzes. Precīzāk - pat koma guļot tev būs gatavi pateikt, ka ejiet pie tā un tā daktera. Katra poliklinika bliež savu biznesu - sak, tev rentgeni,analīzes utt utjp veikti citā medicīnas iestādē.. taisi vēlreiz, enko nezinam. Pag, bet kam tad tas E-veseliba un datamed vai kā tur ir domāts ? Vai tad ne saziņai starp speciālistiem un lai nav ar visādām lapelēm jāskraida un jāveic liekas ,atkārtotas procedūras, jo vienreiz jau slēdziens ir noteikt? :D
Es tā padalījos ar šo te interesanto paradoksu, kas , ja būtu līdz galam sakārtots, tad nebūtu manas iepriekš minētās problēmas tā nebūtu arī cita veida komunikāciju problēmas arī ar pašiem pacientiem. Tomēr 21. gs.