Jelgavas autobusu parks - Slikts serviss
Labdien,
Vēlos vērst uzmanību uz nepatīkamu situāciju, kas notika 25.01.2025. Plkst. 9: 30, kad ar vecmāmiņu gaidījām 5. Autobusu. Vecmāmiņa, kā vecāka gadagājuma cilvēks, gāja pa priekšu, un šoferis sāka neapmierinātā tonī teikt: “jūs dzirdējāt, ko es pateicu? ”. Kad pasaucu vecmāmiņu atpakaļ, šoferis neapmierinātā tonī paziņoja, ka autobuss kursē tikai līdz bankai.
Pieņemu, ka šī informācija bija norādīta uz autobusa, tomēr sarakstā tā nebija redzama. Kā cilvēks, kurš reti izmanto Jelgavas autobusus, biju sašutusi par šofera agresīvo un nepatīkamo attieksmi gan pret mani, gan vecmāmiņu. Vecmāmiņa, nesaprotot situāciju, pārjautāja, uz ko šoferis atbildēja neiecietīgā un nepatīkamā tonī. Vai tiešām šādas lietas nav iespējams izskaidrot mierīgā un pieklājīgā veidā, neradot lieku konfliktu?
Es saprotu, ka šoferis ir tikai cilvēks un viņam arī var būt slikts garastāvoklis. Tomēr, strādājot apkalpošanas sfērā, šāda attieksme nav pieņemama. Profesionāla un cieņpilna komunikācija ar pasažieriem ir būtiska, īpaši situācijās, kad pasažieri var būt neinformēti vai nesaprot situāciju uzreiz.
Komentāri (2)
Tiešām, ko jūs konfliktu rodat? Apvainojiet cilvēku par to kā viņš runā. Visu izskaidroja, bet redz ne tādā tonī.
Varēja paklusēt un izmest pie bankas.