Viss jau baigi jauki, tikai gadijuma, kad ir jaizsauc meistars jagaida ldiz menesim vai vairak, turklat tie var ierasties ne noraditaja laikaa, turklat arpus darba laika, ja viniem ir jusu kontakt talrunis tad vienkarsi tiek piezvanits un teikts sekojosais " Jus esaat uz vietas ? Ne ? Atrodamies pie ofisa durvim, negaidisim visas sudzibas menedzerim", lidz ar ko tiek nomesta klausule un atliek tikai minet vai vini tiesam ir bijusi :-) Pec ta ka sis atkartojas divas reizes nolemu, kad uznemumam sis pieslegums pavisam noteikti nav paredzets . . .
Man bija tas pats uzstadija antenu kura pec 3 nedelam noklajas!Pec tam menesi remonteja.Un ar to meistaru ierasanos laiku ta ir ka ir, pasaka ka bus 12 00 tu atbrauc majas gaidi a vini ierodas 14 00.Tagat itka strada bet ipasa sajusma es neesmu!
Nekādā gadījumā neņemiet šo pieslēgumu. Signāls lielākoties nepienāk vispār. Tiem klientiem, kuriem nav lielas provaidera izvēles, viņi liek mīksto. Pāris mēnešu laikā zvanījām katru nedēļu. Kad zvana un izsaka savas pretenzijas, atbild ar familiārām frāzēm- ko Tu man te zvani, cik ilgi Tu domā te zvanīt, man ar Tevi nav jārunā utt. un beigās NOMET KLAUSULI! Paņēmām dārgāku, bet simtiem reižu labāku pieslēgumu.
Jā, ar to interneta pieslēgumu ir tā kā ir, jārēķinās ka reizi mēnesī uz stundu vai ilgāk pazudīs internets, ne tikai jums bet arī pārējām mājām pilsētā tuvākajām...Mums Bauskā bieži tā notiekās... Vēl jāpiebilst ka pēc pērkoniem un lietiem arī mēdz pazust internets uz stundu, tad atkal parādās un divas dienas kā minimums pings ir tik liels ka spēles onlainā paspēlēt nevar, pārlūks bremzē, sviests vienvārdsakot... Galīgi nesakārtota kompānija...Paldies
kapec tik gruti i ateikties no piesleguma nesaprotu tik gruti ir siem atvert e pastu ja jau pasi saka lai sutam ateikumus ? un kad zvana tad faksu numur bet uz to ari neka neiet prom nesaprotu
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (8)
Viss jau baigi jauki, tikai gadijuma, kad ir jaizsauc meistars jagaida ldiz menesim vai vairak, turklat tie var ierasties ne noraditaja laikaa, turklat arpus darba laika, ja viniem ir jusu kontakt talrunis tad vienkarsi tiek piezvanits un teikts sekojosais " Jus esaat uz vietas ? Ne ? Atrodamies pie ofisa durvim, negaidisim visas sudzibas menedzerim", lidz ar ko tiek nomesta klausule un atliek tikai minet vai vini tiesam ir bijusi :-) Pec ta ka sis atkartojas divas reizes nolemu, kad uznemumam sis pieslegums pavisam noteikti nav paredzets . . .
Man bija tas pats uzstadija antenu kura pec 3 nedelam noklajas!Pec tam menesi remonteja.Un ar to meistaru ierasanos laiku ta ir ka ir, pasaka ka bus 12 00 tu atbrauc majas gaidi a vini ierodas 14 00.Tagat itka strada bet ipasa sajusma es neesmu!
Nekādā gadījumā neņemiet šo pieslēgumu. Signāls lielākoties nepienāk vispār. Tiem klientiem, kuriem nav lielas provaidera izvēles, viņi liek mīksto. Pāris mēnešu laikā zvanījām katru nedēļu. Kad zvana un izsaka savas pretenzijas, atbild ar familiārām frāzēm- ko Tu man te zvani, cik ilgi Tu domā te zvanīt, man ar Tevi nav jārunā utt. un beigās NOMET KLAUSULI! Paņēmām dārgāku, bet simtiem reižu labāku pieslēgumu.
Vsjo pro cto zdesj malo piwut, polnoe gavno.
viss ir forši, ko jus ņaudat kā izsalkuši kaķi___Labakais nets pasaule!!!
Jā, ar to interneta pieslēgumu ir tā kā ir, jārēķinās ka reizi mēnesī uz stundu vai ilgāk pazudīs internets, ne tikai jums bet arī pārējām mājām pilsētā tuvākajām...Mums Bauskā bieži tā notiekās... Vēl jāpiebilst ka pēc pērkoniem un lietiem arī mēdz pazust internets uz stundu, tad atkal parādās un divas dienas kā minimums pings ir tik liels ka spēles onlainā paspēlēt nevar, pārlūks bremzē, sviests vienvārdsakot... Galīgi nesakārtota kompānija...Paldies
kapec tik gruti i ateikties no piesleguma nesaprotu tik gruti ir siem atvert e pastu ja jau pasi saka lai sutam ateikumus ? un kad zvana tad faksu numur bet uz to ari neka neiet prom nesaprotu
лучшая компания скорость как и в договоре в тех службе вежливые люди interneta pasaule best это пример как надо работать другим