Inese Jurisa - Negatīvā pieredze ar psihologu
Inese Jurisa kā psihologs ne tikai nesniedz nepieciešamo palīdzību, bet vēl arī pasliktina klienta emocionālo un psiholoģisko stāvokli, radot vēl lielākas problēmas.
Nepietiekamas komunikācijas prasmes: Inese Jurisa nespēj veidot konstruktīvu dialogu, nespēj skaidri izteikties vai neprot uzklausīt klientu, neuztver klienta problēmu nopietni.
Empātijas un sapratnes trūkums: Inese Jurisa nespēj izrādīt līdzjūtību vai izpratni pret klienta problēmu, radot sajūtu, ka neinteresē klienta labklājība vispār.
Neprofesionāla uzvedība: Inese Jurisa var izrādīt necienīgu vai pat aizvainojošu attieksmi pret klientu, izteikt nepieņemamus komentārus vai nepiedāvāt nekādu praktisku palīdzību vai risinājumus.
Neorganizēta grupu vadīšana: Psihologs nespēj uzturēt grupas dinamiku, nepiedāvā strukturētu pieeju un nenodrošina drošu un atbalstošu vidi grupas dalībniekiem.
Neprecīza un nekvalitatīva dokumentācija: Psihologs sagatavo virspusējas un neprecīzas atskaites, kas neatspoguļo patieso situāciju un var būt kaitīgas klienta interesēm.
Psihologs nenodrošina klientu datu konfidencialitāti un drošību, kas noved pie privātuma pārkāpumiem.
Psihologs nespēj efektīvi izmantot attālinātās komunikācijas rīkus, kas rezultējas ar neproduktīvām sesijām un klientam nav redzamu uzlabojumu, bet iztukšots maks.
Psihologam jābūt kompetentam un ētiskam, lai sniegtu ticamus un objektīvus atzinumus, kas palīdz risināt klientu problēmas un atbilsts juridiskajām un institucionālajām prasībām.
Fakti apstiprina Rīgas 1.slimnīcai nerūp klienta labklājība un tā neuzlabo, nemaina apstākļus, neveicina izmaiņas, nenoskaidro apstākļus un tas veicina klienta nelabklājību, tā rezultātā Inese Jurisa turpina veicināt klientu nelabklājību!
Speciālistu trūkums nav attaisnojums, lai veicinātu neprofesionāla darbinieka visatļautību un sliktu servisu.
Pievienot komentāru