www.sudzibas.lv INCH 2 Apavu kvalitāte un apkalpošana

INCH 2 - Apavu kvalitāte un apkalpošana

Ja ne apkalpošanas kultūra, profesionalitāte un kvalitāte, tad vismaz Cenas ir augstas.
Vēlos dalīties pieredzē, kuras dēļ vairs neesmu Inch2 kliente.

Gandrīz pirms diviem gadiem, 2018. Gada 17. Maijā, iegādājos zābakus - Lace-Up Monk Boots. Diemžēl pēc dažu mēnešu valkāšanas, locījuma vietās lakāda sāka plaisāt. 2019. Gada martā, aizejot uz ''Showroom'' Rīgā, šis apavu pāris tika atzīts par brāķi.

Pienāca 2019. Gada Rudens, kad izņēmu zābakus no kastes un sāku tos valkāt - pilnīgi jaunus. Nepagāja ilgs laiks un plaisas locījuma vietās izveidojās atkal. Tā kā tieši ādas plaisāšanas dēļ iepriekš prece tika apmainīta, devos uz Inch2 darbnīcu atkārtoti, 2020. Gada 10. Martā. Nosūtīju arī epastu, kurā man tika paskaidrots, ka tas nav defekts. Pāris mēnešus nēsāti zābaki, kuriem plīst āda - valkāšanas pazīme nevis defekts? Par to jums vajadzētu informēt klientus pirkuma veikšanas laikā, jo man tas neliekas normāli.

Inch2 darbnīcā/veikalā atrādu zābakus, norādu uz plaisām - darbiniece piekrīt, jā, plaisas ir. Pēc mirkļa atgriezusies ar maniem zābakiem, viņa Saka, ka diemžēl nevar piedāvāt kompensāciju, jo apavi nēsāti gandrīz divus gadus. Izskaidroju, ka esmu vērsusies šeit ar šo pašu problēmu atkārtoti - konkrētajiem zābakiem nav divi gadi, man tika piešķirts jauns zābaku pāris 2019. Gada martā. Kas viņu izbrīna - sistēmā neuzrādās, ka apavi būtu apmainīti pret citiem. Nejaušība vai taktika? Pārdevēja atkal aiziet un atgriežas pēc īsa brīža, šoreiz ar jaunu argumentu - tās neesot plaisas, tās esot dziļas ieloces, kas rodas valkāšanas laikā. Kāda atšķirība starp dziļām ielocēm un plaisājošu lakādu? Skaidrība tā arī netiku. Veikla terminoloģija.

Kā likuma kārtībā noteikts, man piedāvāja pašai apmaksāt neatkarīga apavu eksperta ekspertīzi, ja slēdziens būšot pozitīvs, varēšu lūgt atgriezt naudu gan par pirkumu, gan ekspertīzi, vai apmainīt preci pret ko citu. Diemžēl man nav ne laika, ne vēlēšanās vēl vairāk investēt savus resursus šajā neveiksmīgajā pirkumā.
Manuprāt, neprofesionāla attieksme caurvija visu sarunu. Uz atvadām kādas reizes trīs man draudzīgi tika uzsaukts ''es jau labprāt iedotu jums citu pāri, vienkārši šis nav defekts, tādēļ tas nav mans lēmums. '' jutos nu jau izniekojusi ne tikai savu laiku, ejot uz turieni un klausoties mainīgus argumentus, kādēļ tā nav uzņēmuma/ražotāja problēma, bet arī naudu, šos ''augstās kvalitātes'' apavus vispār iegādājoties.

Inch2 ir uzņēmums, kas atvēzējies starptautiskā līmenī. Ņemot vērā, kādā cenu kategorijā uzņēmums sevi klasificē, gribētos ne tikai kvalitatīvu preci, bet arī profesionālu un laipnu attieksmi. Ticu, ka ir ne mazums ar saviem pirkumiem laimīgu un apmierinātu pircēju, taču diemžēl, tas nebija mans gadījums. Paņēmu savus plīstošās ādas zābakus un aizgāju.
Cik ilgi kalpos, tik nēsāšu. Tas bija pirmais un pēdējais pirkums, ko iegādājos Inch2.

Pielikumā dažas fotogrāfijas.

Lai citiem labi nēsājas!

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes