Fontaine Royal - attieksme
Vieta pati par sevi jauka, bet tā attieksme pret klientu -pret klientu attiecās, kā pret neko. Meitenes visu dara ar "sakostiem zobiem", sajūta, ka apgrūtina viņas. Sākot ar fēnu iekš SPA, kurš nedarbojas un meitenes teorētiski stāsta kā tas jālabo, nevis atnāk un parāda. Ejot uz SPA centru, neviens nepainformē, ka tiek iedots līdzi čips ar kuru var tik atpakaļ SPA centrā, tad nu aizejot pie administratores un izstāstot sāpi par fēnu, viņas sāk ņirgāties, ka nav paņemts čips u.t.t. Pults numuriņā nedarbojas, to arī ar pārgrieztu seju paņem "salabošanai"", uz jautājumiem atbild negribīgi . Ko gribu paslavēt - tās noteikti ir lieliskās brokastis!
Komentāri (2)
ES UN MANA ĢIMENE ESAM IEMĪĻOJUŠI LIEPĀJU IT ĪPAŠI ATPŪSTIES FONTEIN ROYAL VIESNĪCĀ. ŠOREIZ MĒS AIZBRAUCĀM ATPŪSTIES AR DRAUGIEM PAŅĒMĀM DIVUS NUMURIŅUS VIENS NO NUMURIŅIEM SANĀCA UZ KANĀLA PUSI OTRS UZ MALKAS PUSI 45 NUMURINS NEKAD NEIESAKU TO ŅEMT, JO NUMURIŅĀ ĻOTI KARSTI NE VENTILATORS NE ATVĒRTAIS LOGS NEPALĪDZĒJA SEPTEMBRA VIDŪ. NO LOGA SKATS BIJA SAKRAUTI KOKA BAĻĶI UN TRUBA KAS ATRADĀS PIE LOGA PATSTĀVĪGI DŪCA. ES DIVAS DIENAS NESPĒJU KARSTUMA DĒĻ UN TĀS DŪCOŅAS DĒĻ IZGULĒTIES TELVĪZIJU AR NEVARĒJU IZMANTOT JO TUR TIKAI RĀDĪJA lrt UN DISKAVERY KANĀLU. STARPCITU JAU VAIRŠKAS REIZES ESMU NOVĒROJUSI, KA AR TELEVĪZIJU TUR IR PROBLĒMAS KAUT MAJAS LAPA RAKSTITS OK ADMINISTRATORE SKA KA JAA KAUTKAS IR NOGAJIS GREIZI NU NE JAU DIVUS GADUS PĒC KĀRTAS. MAN AR ŠO VIESNĪCU LIKAS KA LIEPĀJNIEKI IR PAŠI SMAAIDĪGĀKIE UN POZITĪVĀKIE CILVĒKI BET ŠOREIZ ADMINISTRATORI UN APKALPOJOŠAIS PERSONĀLS BIJA DRAUSMĪGI RECEPŠENĀ MEITENE BIJA TIK NEAPMIERINĀTA UN RUPJA, KĀ ARĪ BROKASTU PERSONĀLS BIJA DRAUSMĪGS.
No 11 septembra līdz 13.septembrim apkalpojošais personāls bija šausmīgs neko neprasīju daudz tikai pledus un mazliet smaida