Gudrās mēbeles - Slikts serviss
Š.g.15.maijā noslēdzu līgumu par dīvāna izgatavošanu un līzingu. Ir pagājuši 3 mēneši, bet dīvāns nav. Līgumā paredzēts izgatavošanas termiņš 6 nedēļas, ar zvanīšanu un katru dienu interesēšanos pēc 8 nedēļām tika izgatavots, bet pretējs stūris nekā bija līgumā. Gaidām atkal. Nu jau atkal ir 6 nedēļa.bet dīvāna vēl nav.
Līzings tiek maksāts par tukšu gaisu.
Līgumā ir paredzēts punkts, ja pircējs laikā neizņem no noliktavas mēbeles, tad par to ir sods. Bet līgumā nav neviens punkts, par to, ka pārdevējs līgumu nepilda.
Biju dzirdējusi, ka kavē izgatavošanas termiņu (neražo Latvijā), nebija steidzami, bet nu ir mērs pilns.
Neiesaku pasūtīt šajā firmā, ja vajag ko steidzami, jo termiņus neievēro un par to nekāda atbildība, arī krēslu gatavoja 8 nedēļas.
Komentāri (4)
Uzņēmums izgatavo mēbeles pēc klienta individuāla pasūtījuma un šajā situācijā radās kļūda no ražotāja puses, kad dīvāna stūra daļa tika izgatavota uz nepareizo pusi. Jebkurā ražošanas procesā ir iespējama cilvēciska kļūda, kura diemžēl notika šajā gadījumā. Ražotājs apņēmās izgatavot jaunu dīvānu un papildus no uzņēmuma puses piedāvāja klientam kā kompensāciju pufu un ozola roku paliktni. Klients uzņēmuma izteiktajam kompensācijas piedāvājumam piekrita. Diemžēl šādās situācijās, garantijas ietvaros aizvietotais dīvāns tiek izgatavots ražotāja noteiktajos standarta termiņos, kas ir 6 līdz 8 nedēļas.
Ar cieņu,
Gudras Mēbeles
Diemžēl pirmsākumā nepiegādāja sešu nedēļu laikā, kā līgumā atrunāts, bet tās bija astoņas nedēļas. Tagad gaidam nākamās astoņas. Pārdevējs pat piebilda, ka sešas nedēļas tas esot maksimums:), par astoņām nedēļām nav līgumā teikts.
Par to, ka ražošanā kļūdas rodas, ir pat ļoti saprotams.
Pretenzija ir par kavēšanos, iesaku pārskatīt līgumu un atrunāt ilgāku laiku, lai pircēju nemaldinātu, protams pircējs tad pārdomās vai vispār sūtīt.
Kompensāciju diemžēl pircējs nekaunīgi pieprasīja, nez vai kāds labprātīgi ko kompensētu. Vēl jau nekas nav saņemts.
Beidzot pēc 4.mēnešu gaidīšanas, konfliktēšanu, zvanīšanu , rakstīšanu dīvāns ir klāt. Saņemot preci netika izsniegti nekādi pavaddokumenti. Un vēl, dīvāns kas ražots Somija izrādās labāka gadījuma ražots Igaunija. Silti iesaku pasūtot(varbūt nesūtīt) preci no Gudrām Mēbelēm pievērst uzmanību ražotājam un izgatavošanas termiņiem.
Pasūtītājs un Izpildītājs abpusēji tika vienojušies par korektu pasūtījuma atkārtotu izpildi attiecīgā papildus laika posmā un, kā kompensāciju Izpildītājs piešķīra pufu un ozolkoka paliktni dīvāna roku balstiem.
Dīvāns tika izgatavots atkārtoti korektā moduļu konfigurācijā, piegādāts bez maksas Pasūtītājam kopā ar kompensācijas vienībām- viss izdarīts, kā Pasūtītājs vēlējies.
Diemžēl jāteic, ka pēc pilna pasūtījuma saņemšanas, Pasūtītājs nav vēlējies rast mieru, apgalvojot,ka Izpildītājam esot papildus jāpiešķir dāvanu karte Pasūtītājam, turpinot vest pārrunas agresīvā un neētiski familiārā formā ar mūsu darbiniekiem, kas nav pieļaujams.
Kā Pavadzīme kalpo Pasūtījuma Līgums, kur tiek veiktas attiecīgās atzīmes pie preces piegādes un nodošanas Pasūtītājam, kā arī šīs personas paraksts par preces un pakalpojuma saņemšanu.
Arī dotajā gadījumā, Pasūtītājam pie preces un pakalpojuma saņemšanas tika izsniegts Izpildītāja puses Pasūtījuma Līguma eksemplārs parakstīšanai, otrs eksemplārs glabājas pie Pasūtītāja.
"BELLUS" ir divu lielisku brāļu-somu uzņēmums ar izvietotu ražotni Igaunijā un nu jau kā 19 gadu ilgu pieredzi mīksto mēbeļu ražošanā ar ļoti labām atsauksmēm starptaustiskā mērogā.
Kur tad īsti aizsākas ražošana un tas, kas nosaka tās kvalitāti?
Piemēram, pasaulslaveni zīmoli (Un tādu ir daudz!) - kur tiek ņemtas izejvielas un kurās valstīs lielākoties preces tiek saražotas?-Domājams pēc atbildes nav jātaustās.
Ar cieņu,
Gudras Mēbeles