Galleria Riga Terase - apkalpošana

Ļoti skaista vieta, bet apkalpošana ir vienkārši briesmīga.
Īpašniekiem steidzīgi jādomā par šīs problēmas risināšanu, jo esmu jau dzirdējusi no pārāk daudz cilvēkiem sliktas atsauksmes tieši par apkalpošanu - gan par ilgo gaidīšanu, gan par nelaipno apkalpošanu. Pirmajā reizē gaidījām tieši 40min. līdz pie mums pienāca viesmīlis. Vairākas reizes lūdzām, lai kāds pienāk pie mūsu galdiņa. Bija pat grūti noķert kadu no viesmīļiem, jo neviens vnk pat nepievērsa uzmanību. Pec tam, kad pateicu, ka tas nav normāli, ka mēs tik ilgi gaidām, man vnk atbildēja - ļoti žēl, ka tā. Un intonācija bija ar tādu ironijas pieskaņu, pilnīgi vienaldzīga. Nākamajā reizē notika tieši tas pats, atkal gaidijām un ķērām visus viesmīļus pēc kārtas, lai kāds pienāk klāt. Esmu ļoti, ļoti vīlusies, jo neesmu pēdējā laikā nekur redzējusi tik neprofesionālu personālu. Pilnīgi zem katras kritikas.

B

Komentāri (13)

A Aldis 13.06.2011

Stulba caca sanjemies un nac pastrada ar mums!!!tad redzesi ka pelnas nauda caur sviedriem, Nevis ka Tu ar savu dirsu pelni!!!

B Baiba 13.06.2011

ha ha ha :D Tad nevajag strādāt, ja tik ļoti riebjas šis darbs. Ir daudz citu vietu, kur arī ir ļoti liels apmeklētāju skaits, bet apkalpošana ir ideāla. Aldi, ja tu tur strādā, tad kā tu vispār atļaujies uzrakstīt ko tādu, jums laikam nedarbojas šis princips - klients vnm pirmajā vietā.

T ToBaiba 13.06.2011

Mežonīgajā kapitālismā pirmajā vietā ir karalis Nauda, klienti ir tikai un vienīgi slaucamas govis. Tā ir sociālisma devīze, ka klientam vienmēr taisnība.Tagad taisnība ir tam kam vairāk naudas, vai labāki ieroči.

I inga 13.06.2011

Pilnīgi piekrītu par terasi - tik ilgi jāgaida, mums kafiju nesa 40 min! Es saprotu, ka ekskluzīva vieta, bet atbilstoši cenām varēja pieņemt profesionāļus vai vismaz v airāk darbiniekus.

B Baiba 13.06.2011

Labi, tad lai slauc, bet tad ar pieklājību un labu apkalpošanu vismaz. Manuprāt, tas nav nekas pārmērīgs, vēlēties un arī saņemt atbilstošu apkalpošanu.

B Baiba 13.06.2011

un kā jau redzams no Alda komentāra, tad personāla atlase nav bijusi pārāk veiksmīga.

A Aldis 13.06.2011

He, gudrishi nakat pashanceT uz terasi:)tad Jau redzes :))vIeta po Nauda NaudaNquda ------- kaJus to sapratisiet???

K Kliente 22.06.2011

Pilnīgi piekrītu autorei - vieta ir burvīga, bet apkalpošana ir ļoti zemā līmenī. Skumīgi, ka viesmīļi atļaujas runāt rupjības un uzskata, ka viņi smagi strādā. Ar kolēģem gaidījām, ka pie mums kāds pienāks vairāk par pus studu, tā arī nesagaidījām. Mēģinajām pašas jautāt pēc menu, taču saņēmām atbildi, ka kad viesmīlis atbrīvosies - tad pienāks un pasniegs mums menu. Un apkārt vismaz 3 viesmīļi vienkārši staigāja apkārt un skatījās pa malām, ar tukšām rokām un nepievēršot uzmanību klientiem. Nesagaidot ēdienkarti aizgājām ar ļoti nepatīkamām sajūtām. Ja "viesmīļi" aizietu paskatīties kā strādā, piemēram, Albert hotel viesmīļi - tad staigāšana apkārt nešķistu par ļoti apgrūtinošu. Labs viesmīlis ir zelta vērts - tādam pat ļoti dāsnas tējas naudas nav žēl, bet ar tādu attieksmi var tikai kafejnīcas/restorāna apgrozījumu vismaz divreiz samazināt. Bet pieļauju, ka tā varētu būt arī īpašnieku vaina - ja nolīgst viesmīļus par mazu samaksu, tad nav brīnums, ka tāda attieksme pret klientiem. Kopumā - gribētos apmeklēt to vietu, bet tikai tad, kad tiks BŪTISKI uzlabota apkalpošanas kvalitāte!

P.S. ieteikums klientiem - pat, tad, ja kliente izskatās kā "stulbā caca", nedariet šādus secinājumus bez laba pamata - labi pelnoša un smagi strādājoša sieviete var atļauties labi izskatītites.

K Karolina 30.06.2011

Es ari stradaju apkalposana, bet mums ir vis jadara, lai klients aizejot no musu iestades veletos tur atgriesties.:)Sodien es tur pati pabiju.Vieta ir loti skaista, bet viesmilu attieksme ir galigi garam.Vini pat neskatas, kur savu kaju liek.Skrien virsu ar pilnam miskastem un pat atvainoties nav spejigi.:(Ceru, ka tur tuvakaja laika viss mainisies.Ja nemainisies vini zaudes klientus.:(

C cers 30.06.2011

To ka tur apkalpošana ir zem katras kritikas nupat zina visa Riga.Reti kurš tur vēlas atstat lielaku naudu.Ja nu alu vai ko uz atro, jo smuki skati ne vairak.Un pasiem jaiet pirkt pie barmena.

E Exkliente 30.06.2011

Stulba caca sanjemies un nac pastrada ar mums!!!tad redzesi ka pelnas nauda caur sviedriem, Nevis ka Tu ar savu dirsu pelni!!!

U TADA IR ATTIEKSME PRET KLIENTU? KAJU NESPERSU NE ES, NE AMNI DRAUGI UN RADI;.ARI ANTI PR TAGAD PACENTISOS IZBANZUNET PA VISU LV.

G Gerda 01.07.2011

Biju aizgājusi ar draudzenēm ļoti skaisti, taču viesmīļu apkalpošana tiešām ir zemā līmenī, ilgi gaidījām pie galdiņa tā arī neviens nepienāca! Nolēmām iepirkties pašas pie bāra - tur gan viss notikās acumrklī ! Smaidīgs apaļīgs bārmenītis uztaisīja mums fantastiskus, garšīgus kokteilīšus un vakars bija izdevies!

I ievabole 12.09.2013

Sen biju kārojusi apmeklēt šo vietu. Satikos ar draudzeni un nolēmām aiziet, laiciņš arī fantastisks, ideāla vieta kur pasēdēt. Atradām vispiemērotāko galdiņu un apsēdāmies. Mūsu gadījumā viesmīlis ilgi nebija jāgaida. Viesmīlis mūs uzrunāja krievu valodā, kas man jau nepatika. Pasūtījām sušī, un viesmīlis pienesa mums šampānieti ko mums uzsauca blakus galdiņš. (Viesmīlis turpināja runāt krieviski) Viss ļoti skaisti, priecājāmies par jauko vietu un satikšanos. Problēmas sākās kad mums atnesa sušī.( Par ilgumu sūdzēties nevaru, atnesa diezgan ātri.) Suši nāca komplektā ar bitēm! Diezgan smieklīgi, mēs nesapratām kas mums tagad būtu jādara, jo viņas prom nelidoja un cik droši būtu ēst sušī kuru jau ēd kādas 7 bites! Es droši zinu, ka citas meitenes būtu spiegdamas jau aizskrējušas prom, bet mums terase ļoti patika un gribējām tur palikt. Tā nu mēs prasījām viesmīlim vai nevaram samainīt suši kurš nenāktu ar bitēm. Uz ko mums atbildēja - tā ir daba! Viesmīlis ar grūtībām centās mums izskaidrot ka dabā ir bites! Un ka lielākais ko viņi var izdarīt ir iedot mums 10 procentu atlaidi! Es nezinu cik droši ir ļikt klientiem ēst ēdienu ar bitēm, bites bija gandrīz uz katra gabaliņa! Protams mēs saprotam ka dabā ir bites kā viņš mums to skaidroja, bet cik es sapratu viņas tur ir visu laiku! Tad viņiem būtu jādomā, kā šo lietu atrisināt, vai nepasniegt ēdienu, bet piedāvāt tikai dzērienus. Mūsu jaukā pasēdēšana beidzās ne tik jauki kā mēs to bijām ieplānojušas. Protams ēdienu neaiztikām un aizgājām prom. Viesmīļi ar mums runāja vienkārši traģiski nepieklājīgi! Mēs būtu palikušas tur un paņēmušas kādu dzērienu, bet dēļ tās attieksmes vēlme tur palikt vairs nebija.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes