G4S - Klientu serviss
Esmu pārsteigts par firmu G4S. Tas ir kaut kāds murgs. Klientu serviss ir vienkārši katostrofāls. Pirmais jau izlasiet līgumu kuru parakstiet. Otrais paši piezvaniet un pajautājiet vai neesat viņiem parādā pretējā gadījumā par to ka neesat saņēmuši rēķinu(un tas ir tikai normāli ņemot vērā kā strādā Latvijas Pasts) jūs dabūsiet samaksāt vēl parādu piedzinējiem. Bez tam nedomājiet atstāt vaļā logu vēdināšanas režīmā. Maksāsiet kā par izsaukumu ja nostrādās signalizācija. Nedod dievs kādam piedzīvot šo murgu. Droši vien drīz jau atkal nomainīs nosaukumu, lai nezaudētu klientus.
Komentāri (18)
Tieši tā!
Pēc pieredzes varu teikt, nekad neielaidieties darīšanās ar šito kantori, maitas reāli.
Nu c'mon! Es vienmēr pati interesējos, vai mani rēķini ir apmaksāti, tāpat kā sevis pašas labad izlasu līgumu! Smieklīgs teksts...
Serviss ir galīgi garām. Ja nostrādā trauksme, atbrauc labi ja nedēļas laikā noskaidrot kas ir noticis un sāk vainot tos, kas ir izsaukuši (ja ir vairāki ofisi).
Redziet, juus vel vareejaat atstaat vaļaa arii durvis un uzrakstu atstaat!! DURVIS VAĻĀ SLĒDZENI UN PAŠAS DURVIS NELAUZIET!!! katram normāli domājošam biznesmenim ir jābūt darba instruktāžai, kura attiecās uz darbiniekiem!!! pats vainiigs, ko lai citu saka.
Nevaru teikt uz doto mirkli neko sliktu par apsargiem bet 100% piekriitu ka administraacija un klientu apkalposhana ir zem jebkadas kritikas! BARDAKS shajaa uznjemumaa daraas, lai veiktu rekjinu piegaades adreses mainju piem, naacaas zvaniit un suutiit faksus un e-pastus veselas 7 reizes. Gaidu kad beigsies liiguma terminjsh (lai nav jaamaksaa soda nauda 50 Ls apmeeraa) un mukshu prom cik aatri vien vareeshu./ NEIESAKU!
G4S galīgi garām. Neiesaku šo firmu. Parakstot līgumu noteikti nopietni pārlasiet to.Serviss vispār neeksistē. Par visu esat atbildīgs Jūs pats. Administrācija tikkai domā kā no jums noplēst naudu.Par trim gadiem neviens no G4S.darbiniekiem nav bijis objektā.Viņiem
vienalga.Tagad pie izstāšanos jāmaksā kaut kāda kompensācija un ne
maza, par 45.dienām.Nav jau zināms, varbūt vēl kautko izdomās?
Administrācija varāk domā par to kā tevi aptīrīt.
Pirms Falks Apsargs, tas patsG4S, bija apsardzes firma FAM,
pret kuru nebija nekādu pretenziju, stabīla, godīga firma.
Nezinu kā ar to administrāciju un ar tiem rēķiniem, bet kā apsargs kurš strādā G4S vienmēr braucam uz turieni kur ir izsaukums, bet ja te aukstāk bija rakstīts ka atstāts logs vēdināšanas režimā, tad beidz sūdzēties ka uzlika sodu jo pati vien vainīga esi, tad labāk vispār durvis neslēdz ciet.Un pa Rīgas ielām kāds ir atļautais ātrum ar ko drīkst pārvietoties automašīnas ko cilvēki.Es piemēram pats nēesu autovadīšanas apliecību vinnējis loterijā kuras var pazaudēt.Jums būs jautājums kapēc tad nau zilo bākuguņu.tapēc ka jūsu visu kopā ņemot cilvēku sūdzību dēļ satiksmes minestrija aizliedza apsargu firmās tādus bākugunis lietot. Takā kungi un dāmas nepatīk G4S apsardzes firma tak neejiet, citur vēl sliktāk.ne visiem cilvēkiem var izdabāt.Sākumā jūs paši uz sevis paskatieties no malas a pēc tam tikai sūdzaties.
Ar apkalpošanu (klientu servisu) problēmu nav bijis.
Taču mani nesen apzaga, apsargs samiegojies nakts vidū atbrauca pēc minūtēm 10, kad es jau biju paspējis uz 150m attālo objektu pats samiegojies aizvilkties un visu izstaigāt (gāju lēnām, jo bija aizdomas, ka tas ir tehnisks gļuks). Tad nu sapratu, ka gadījumā, ja esmu mājās savā gultā, viņi par mani ātrāk objektā neieradīsies. Kāda jēga jājautā? Starp citu, arvien biežāk no paziņām dzirdu, ka G4S ir lielas problēmas ar operatīvu ierašanos objektā. Esmu cita apsargu kantora meklējumos...
Nevienam neiesaku šo apsardzes firmu. Trauksmes gadījumā pilnīgi nevar paļauties uz apsardzes laicīgu ierašanos.
Reiz, atnākot mājās, ievadīju nepareizu kodu (sajaucu ar durvju kodu), sāka aurot signalizācija. Bija izlādējies telefons, tāpēc uzreiz nevarēju piezvanīt trauksmes atcelšanai. Pagāja minūtes 10, kamēr sazvanīju to kantori, bet apsargi joprojām nebija ieradušies. Operatore pateica, ka nevarot atrast objektu.:D
Nesen pazuda dzīvoklī elektrība. Loģiski ka centrālā ierīce sutkas laikā bez elektrības padeves nosēdās un signalizācija nedarbojās. Neviens nepiezvanīja un nepajautāja, kas noticis.
Galu galā tagad kaut kas ir sagājis dēlī, centrālā kaste visu laiku pīkst (visa nakts nav gulēta) un rāda ka nav GSM signāla, bet kremli vieglāk sazvanīt nekā klientu apaklpošanas dienestu.
Murgs, ne apsardze. Tad jau labāk noalgot bomzi, kas ar cirvi sēž pie durvīm. Drošības sajūta būs lielāka.
Vēl pagaidām esošie klienti !!!
Apkalpošana nulle !!!
Visa problēma ir vadībā.
Ventspils nodaļa bija labs cilvēks Gatis ar kuru vienmēr varēja par visu vienoties un sarunāt.
Žēl ka pazaudēja firma šadu cilvēku, kas rūpējas par firmas klientiem.
Ko no viņiem var gribēt tas pats "Falck" kur katru losi kas tikko no aizkrāsnes laukos izlīdis bez domāšanas pieņem darbā vien ir palicis tikai nomainījuši nosaukumu uz "G4S". Saucamie "apsargi" bieži vien pat nespēj 2 teikumus sakarīgi salikt kopā lai saprotami izteiktu savu domu.
Nu nezinu, man māju apsargā G4S un man vav par ko sūdzēties! Trauksmes gadijumā ierodas 3-5 minūšu laikā, pirmstam bija Evors un tie ierradās tikai pēc 15 minūtēm, objekts atrodzs Stopiņu novada Vālodzēs (aiz Ulbrokas). Apsargi arī lādzīgi, reiz pat netīšām, pašam nemanot, nospiedu trauksmes pogu, atbrauca apsargs, lika parakstīties ka izsaucu dēļ huligāniem un nevajadzēja maksāt par viltus izsaukumu.
man bija viss tas pats!
Mēs arī dikti vīlāmies par viņu servisu, diemžēl...
Pilnīgi piekrītu! Nupat saņēmām jau caur parādu piedzinejiem pretenziju par neapmaksātiem rēķiniem pusotra gadu atpakaļ. Viņi vienkārši nebija tos atsūtījuši un paši 18 mēnešiem nebija pat pazvanījuši! Tagad rēķina vēl soda %, lai gan paši nav izrakstījuši rēķinus un vēl Lindorfam par piedziņu jāmaksā, it kā mēs būtu ļaunprātīgi izvairījušies! Darbiniece vispār kroņa frāzi izmeta - tas, ka jūs nesaņemat rēķinus, nav iemesls tos nemaksāt!!! :-DD It kā mums visi pakalpojumi būtu no galvas jaiemācās, lai kaut ko nepalaistu garām! Uz gada beigām grāmatvedības salīdzināšanās aktu arī neviens neatsūtīja! Reāls bardaks!
haaahahahaa! Kādreiz pats esmu strādājis "G4S" operatīvajā dienestā, reģionā! Dārgie klienti, iedomājieties! Automašīnā esmu viens, objektu ļoti daudz! Nakts klubi, bāri, dzertuves utt, kur narkomāni apgrozās, šauj, dur viens otru! Nabaga bārmenīte nospiež pogu, piemēram kautiņš ( 5 cilvēki ), kā Jūs domājat, vai 1 apsargs ( 1m vai 2m garš - nav nozīmes ) iejauksies kautiņā, kur ir 5 / 6 dzēruši, sanarkojušies, ar nažiem utt hahahaha, nedomāju vis! Es un mani kolēģi labāk pastāvēsim malā un paskatīsimies kurš uzvarēs! Vadība ir nožēlojama, algas maksā smieklīgas un neadekvātas darbam, operatīvajiem darbiniekiem ir prasība PERSONIGAIS IEROCIS - kāpēc??? aaaaaa, a tāpēc ja viņš pamatoti / vai nepamatoti kādam iešaus / nošaus "G4S" atbildību neuzņemas, jo ierocis viņiem nepieder! Tapēc es vienmēr gulēju mājās un "firmas" nožēlojamā forma skaisti karājās uz krēsla, kopā ar biksēm, mašīna stāvēja pagalmā, un es sapņoju ļoti saldus sapnīšus! :) Kad atskanēja trauksme, es lēnā garā izlīdu no gultas, saģērbos utt, nesteidzīgi aizbraucu uz objektu pēc apm 15 - 20 minūtēm, par tādu nožēlojamu atalgojumu es netaisos nekur steigties! TEIKSIET - meklē citu darbu? ATRADU JAU SEN :D Šobrīd atceros laikus kad varēju atpūsties "G4S", bet kad pienāca KRĪZE, tad viņi sāka mūs dr*** un es aizgāju! :))
ŠOBRĪD APSARGI VAIRS NEVAR GULĒT MĀJĀS, KĀ ES KĀDREIZ, VIŅI GUĻ MAŠĪNĀS BENZĪNTANKOS UN VISĀDOS KAKTOS, BRAUKĀ APKĀRT, JO IR UZSTĀDĪTS GPS VISĀS AUTOMAŠĪNĀS. Atcerieties, ka vairums no apsargiem nav profesionāli un pietiekami fiziski sagatavoti lai reaģētu ārkārtas situācijās! Neizgulējušies, nostrādājušies 250h mēnesī un vairāk, lai varētu sagrabināt kaut daudz maz ciešamu naudiņu iztikšanai, VIŅI NESPĒS NOREĀĢĒT ārkārtas situācijās, un labākajā gadījumā cienījamie klienti, Jūs apzags! Takā 10x padomājiet, vai Jums ir vajadzīgs slēgt līgumus, maksāt savu naudu un iesaistīties ar šo "kantori" lai beigās uz savas apzagtās mājas sliekšņa sastaptu vienu samiegojušos, izspūrušu apsardziņu kurš steigā būs ievilcis labās kājas kurpi kreisajā! :D Lai Jums labi veicās!
Drausmas! Murgs!
Neiet runa par puišiem-apsargiem, bet par FIRMU! iesaku viņiem mainīt darbu!
Klienti nerūp, izķrāpj naudu, vaļā nav iespējams tikt, melo=acīs skatīdamies, tā skaitās apsardzes firma????maksā par nez ko, ja pats nesāksi cilāt līgumus, rēķinus G4S ir pilnīgi pie kājas, interesanti kā viņiem grāmatvedība kārtojas, cermas, ka VID paviesosies drīz.Jo ja klients nomā aparātu, kura cena ir 100Ls, klients nomā aparātu 6 gadus + amksā par apsardzi, kur paliek tie 500Ls? tie varbūt uzrādās kā klientu ziedojumi? ŅOŽĒLOJAMA IESĀDE! Kaut tādu būtu mazāk!
Piekrītu Lindas rakstītam, mēs arī saņēmām jau caur parādu piedzinējiem pretenziju par neapmaksāto rēķinu, jo G4S nevarēja izdomāt ,vai ierīci demontēt vai nē ,pēc līguma laušanas, tad brauks un demontēs ,tad demontējiet paši un vedat uz Rīgas ofisu, beigās nē , neviena zvana par apmaksas atgādinājumu, visi mēs esam tikai cilvēki un viss var būt, bet būsim viens pret otru arī saprotoši. Tagad jāmaksā vēl soda procenti un parāda piedziņas izdevumi.Un vēl kur tad paliek ierīces amortizācija ,kāpēc jāmaksā kā par jaunu.
Uzņēmums ir nekorekts pret saviem klientiem.