Foron - krāpnieki un blēži
Pirms neilga laika tika nopirkta veļasmašīna Electrolux. Tā tika vesta 70 km no Rīgas. Ieslēdzot veļasmašīnu tā sāka mazgāt,bet neizskaloja lieko ūdeni.Tātad tā tika vesta lielo gaisa gabalu atpakaļ. Aizvedot uz veikalu ,mūs aizsūtija uz servisu kur pēc kāda laika zvanija meisters,kurš neviena vārda nevarēja pateikt valsts valodā. Kaut ko murminādams, ka mašīna esot salabota. Pēc kāda laika zvanīja vel viens meistars un teica, ka tai esot nokitusi kaut kāda plāksne. Aizbracot uz vietas mums paziņoja ka nauda netikšot atgriezta , jo mašīna esot bijusi kārtībā,ka nekādus defektus neesot konstatējuši. Tad sanāk ta- nopērkot jaunu veļasmašīnu tā no sākuma ir jāved uz servisu lai pateiktu ka ta ir pilnā kārtībā. Un kā tad paliek ar to ka esam nopirkuši pilnīgi jaunu preci?kam tad mēs maksājam to lielo naudu..?
Krāpnieki un ļoti nepieklājīgi cilvēki...
Komentāri (2)
А вы читали инструкцию перед включением машинки?
Ieej patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā un palasi. Esi izdarījis daudz par daudz, beztolkā kaut ko vedis utt. Bliez vēstuli uz juridisko adresi. 10 dienu laikā viņiem ir jāatbild. Smagākas preces par kaut kādiem kg bojājuma gadījumā vai nekvalitātes dēļ viņiem pašiem jātransportē uz saviem servisa centriem un noteiktu dienu laikā vari lauzt līgumu un izvēlēties preci, kura strādā.