www.sudzibas.lv Ferratum Slikts serviss

Ferratum - Slikts serviss

Arī es vēlos izteikt rūgto pieredzi par Ferratum! Reklāma Skaista, bet kas ir patiesībā?
Kredītbrīvdienas nedot, procenti lieli-pie pieteikšanas aizdevumam rāda vienu summu, bet beigās ikmēneša apmaksas summa ir cita, aizbildinās, pēc pusgada mēs varēsim samazināt % likmi. Melo, lai tikai piesaistītu klientus, tādā veidā iedzenot cilvēkus lielos parādos.

26.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Ferratum Support Pārstāvja atbilde 27.04.2022

Sveicināti!
Atbildot uz Jūsu sūdzību, nevaram visam piekrist.
Kredītbrīvdienas var pieteikt divas reizes gadā bez papildu samaksas, ja nav kavētu maksājumu.
Procentu maksa ir norādīta līgumā, kuru Jūs apstiprināt un tā netiek mainīta vai palielināta līguma darbības laikā. Arī ikmēneša maksājums ir redzams pirms pieteikuma aizpildīšanas mājas lapā un vēlāk arī līgumā. Ja Jūs neesat pirms līguma apstiprināšanas iepazinusies ar līgumu, nevaram būt atbildīgi, ja Jūsu ekspektācijas bija citādākas. Procentu maksa un citi nosacījumi ir līgumā, kas pieejami Jūsu klienta profilā.
Aicinām Jūs sazināties ar mūsu klientu servisu, lai varam Jūs atkārtoti iepazīstināt ar līguma nosacījumiem.
Jauku dienu vēlot,
Ferratum Bank

Komentāri (1)

MacBeton 27.04.2022

DAUNE!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes