Ferratum - Slikts serviss
Labdien,
vēlos informēt par ferratum bankas neatsaucību, problēmu nerisināšanu. Šobrīd esmu bez darba, lūdzu bankai sadalīt maksājumu lai varu ātrāk veikt atmaksu nevis maksāt tikai drastiskos procentus, lūdzu arī vai ir iespēja samazināt procentus, vai kaut uz mēnesi piešķirt kredīt brīvdienas, bet atsaucība nekāda. Pilnīgi nav ieinteresēti uz palīdzību klientam, viņu intereses ir tikai iedot aizņēmumu un iekasēt maksimāli lielus procentus. Neiesaku nevienam sadarboties ar šo banku, bet ja situācija ir kritiska un nepieciešams aizņēmums, tad pec iespejas ātrak to atmaksat, jo ja būs problēm situācija, banka pretīm nenāks.
Ar cieņu,
ilona
Sveicināti!
Kredītlīnijas klienti var saņemt 2 kredītbrīvdienas gada laikā, ja godprātīgi veikti rēķinu maksājumi laikā. Ja ir kavējumi, nav iespējams pieteikties kredītbrīvdienām. Ikviens klients pieteikt kredītbrīvdienas var savā klienta profilā un tās tiek piemērotas bez maksas.
Ja Ferratum bank klients ir zaudējis darbu vai kādi citi iemesli, kādēļ samazinājušies ienākumi, dokumentāli to apliecinot, vienmēr rodam risinājumus. Diemžēl jāatzīmē, ka daudzos gadījumos klienti nevar oficiāli pierādīt, ka samazinājušies ienākumi, kā rezultātā nevaram palīdzēt, piedāvājot papildu kredītbrīvdienas vai citu risinājumu, kas būtu pieņemams klientam.
Komentāri (7)
Piekrītu, nekad nav bijuši atsaucīgi, klienta problēmu situācijas neiedziļinās, tikai uzstāj savus nosacījumus!
diemzel tas tikai skums... Nemaksjot parads pec menesi ju bus 2x pmera ... Bet vel trakais kad civeki nem naudu zem dzivokla naudu. :(
Patiešām briesmīgs kantoris. Man šobrid ir kredītlīnija tur un veicot maksajumu(laicīgi) nenoradiju paris cipariņus,personas kods viss parejais bija. Rezultāta man neviens neko nepazinoja, pagaja laiks un man Opā,parads! 27.04.21 veicu maksajumu. Tagad vini prasa lai samaksaju uz so menesi 134Eur. Ar tādu summu galigi neesmu rēķinajusies un kādēļ vini nepaziņo vai nesuta atpakaļ naudu. (Nauda bija iesaldeta paysera konta un vnk tur staveja visu so laiku. Kādēļ man neviens par to nepazinoja> Aizbildinās tik ar to, ka man japārlasa līgums. Tiešām, nevienam neiesaku šo iestādi. Sākumā liekas , ka viss ok, tiklīdz cilvēkam mainas apstākļi vai ir bijusi šāda kļūmīte, ka man,viss, viņiem nospļauties. Zinu to, ka varu pierādīt savu taisnību par šo situaciju, pat principa pēc nevēlos vairak maksat viņiem.
Sveicināti!
Diemžēl par neprecīzi veiktiem maksājumiem mums nav informācija, jo viņi netiek saņemti, tādēļ arī nav iespējams Jūs informēt. Rēķinu apmaksa par kredītlīniju ir jāveic katru mēnesi, tādēļ, neveicot Aprīļa maksājumu, Maijā jāveic rēķina apmaksa par 2 mēnešiem, ieskaitot kavējumu. Lūgums ņemt vērā, ka Jums nav aprēķināti soda nokavējuma procenti.
Kā arī atgādinam, ka klients pats ir atbildīgs par korekti norādītu informāciju maksājumā. Mēs nākam pretī klientiem un pieprasam maksājumus no Paysera, ja klients mūs informē par kļūdaini veiktu maksājumu.
Tad vajag informēt, par sekam, kādas tās var būt šādu kļūdu gadijumā. (pirms tam) Maksājumu veicu caur telefonu,mēs visi zinām, caur telefonu nav diez ko erti rīkoties,lai paspētu laicīgi samaksāt,nebija iespēju tikt pie datora. :/ Un beigās man nāk visādas kavējumu vēstules un kaut kādi 134Eur Krefo biroja parbaudot summa ari ir pieaugusi par aptuveni 200Eur 1700Eur vieta ir 1900(aptuveni saku,nav cents centā)
Neņemiet nekādā gadījumā jebkādu kredītu no šīs bankas.Es paņēmu kredītlīnijas kredītu,kuru var atgriezt kad vēlies,bet kad vēlējos atdot visu kredītu banka nepieņem naudu un uz saziņām arī neatbild,bet procenti rit kā skaitītājā.
Ļoti slikta attieksme pret klientiem, apvaino ar personiskiem spriedumiem, neatbild uz iesniegumu, neņem vērā sūdzības par saviem darbiniekiem. Jāpievērš uzmanība patērētāju tiesību aizsardzības centram. Arī man pazīstami cilvēki sūdzējušies par viņiem. Nevienam neiesaku aizņemties naudu šajā uzņēmumā.