Es arī piedalījos Helsinku braucienā!Organizācijas nekādas.Absurds.Mani šokē Europetravel noalgotās speciālistes komentārs par ķīniešu braucieniem.Galvenais samaksā.Nevienas neiesaku izmantot.Europetravel pakalpojumus.
Es arī braucu šajā braucienā un biju ļoti apmierināts jo rēķinājos ka firma brauc ar trīs autobusiem un līdz ar to haoss būs liels, jo diemžēl tikai dažas firmas var atļauties turēt ekskursiju vadītājus pārējās meklē kur nu katra un tie vadītāji jau arī nezin ko tās firmas ir organizējušas, jo nebrauc jau regulāri un katreiz kaut kas cits.Un firmas jau arī nezina kādu gidu ņem, jo aizvien mazāk paliek labu ekskursiju vadītāju un labu firmu arī. Tāpēc paļāvos uz sevi un viss OK.
Nu redziet kā ekskursiju vadītāji kolēģi teica - ārzemēs vispār ļoti stingri, ja esi nokavējis tad tā tava problēma. Tas nu tā Pie mums protams līdz tādam līmenim tālu, jo tomēr ekskursiju vadītājs kaut ko mēģina darīt Tā nu tas gluži nav. Bet lieta jau cita, ka valstiski nav nokārtots gidu kvalitātes vērtēšanas mehānisms un vienkāršotā valodā sakot - daudzās firmās gidi ir kā meitenes pēc izsaukuma, jo arī algu saņem konvertā.Tad kad par to Ekonomikas ministrijā cīnījās tad no Tūrisma likuma valsts ierēdņi izslēdza 15 punktu un līdz ar to par nevienu nav kam sūdzēties, jo nav pierādījumu, ka viņš ir vadījis grupu Līguma ar gidu nav, oficiuāli algu arī nesaņem. Par ko ir runa. Arī antireklāma vienreiz lasīju par kolēģi, kuru pazīstu Nu tiem nepatika, dzērājs, bet domājiet ka viņš bez darba sēž strādā tāpat, tikai citās firmās, jo kā jau teicu firmas gidus netur un nealgo. Arī ar šo darbu pensiju nenopelnīsi.Tas jautājums valstiski jārisina un kamēr nebūs gidu darbības kvalitātes novērtēšanas mehānisms nekas nebūs!!! Padomju laikos bija katrā birojā metodiķis kurš atbildēja par ekskursiju biroja gidiem un ja sūdzības bija to arī izskatīja un pieņēma mērus, tagad brīvā sabiedrībā tāda vairs nav un līdz ar to nav kam sūdzēties, jo dokumentāli jau gidam nekādas atbildības un firmas jau arī kaķi maisā ņem, jo nav jau to cilvēku. Tiek sagatavoti gidi, bet kurš par viņiem var atbildēt ka viņi labi strādās neviens jo nekur jau tie nav piesaistīti tikai pēc izsaukuma. Un šī problēma vēl ilgi pastāvēs. Šoreiz Jūs bijāt neapmierināti, nākošreiz būs citi bet tāpēc jau Jūs nebrauksiet un sēdēsiet mājās. Meklēsiet varbūt citu firmu, bet kur garantija ka iekāpjot autobusā nebūs tas pats gids? Tāda nav , jo tādi piemēri ir bijuši un ne mazums. Tā vienkārši ir dzīves realitāte un ar to jāsamierinās. Ja pats brauc tad zini ko dari, ja citi ved tad jāapmierinās kā ir, jeb jāmeklē ko sirds vēlās.Otrkārt gids jau to darbu neorganizē viņs tikai dienu iepriekš saņem dokumentus un tad tikai redz kas tur ir un ne vienmēr gids ar to ir apmierināts Pats varbut butu darijis savādāk, bet ja firmā tā plānojusmi tad tā jāpilda un tad nu sanāk kā sanāk!!!bet nekas ceļosim un gan jau būs labi!!!!
Kapec Jus tik loti attaisnojat un analizejat firmas problemas?Mani ka klientu, tas absoluti neinterese.Kapec Jus perkat celojumu,ja tik loti palaujaties uz sevi?Brauciet viena,bus letak un nevajadzesizklaideties ostas.
man nekas slikts nav bijis. bet ja ekskursanti paši ir nedisciplinēti un neciena savus autobusa biedrus, kavē, neierodas laikā, šausmīgi piedzerās un paliek ostā, nav atrodami, jānes pa pleciem kritušos biedrus vai tur firma vai gids vainīgs? Es tos kavētājus un dzērājus arī kaut kur atstātu lai izdzerās un paši kā grib tā lai brauc mājā. Man personīgi problēmas nav bijušas, jo alkaholu nelietoju un nekavēju.
Man bija tāds gadījums, ka saplīsa pārvadātājprāmis Sarema un mūsu autobusam bija jāgaida cits, ko atsūtīs vietā.Nu nekas, skaista vieta, jauks laiks, pagaidīsim, jo citādi jau pārcelties nevar.Pēc 30 min.atbrauca otrs prāmis un viss bija labi.Bet visas šīs 30 min.ekskursanti lamāja gidi, firmu (neatceros kādu)visu pasauli.It kā gids būtu atbildīgs par prāmja salabošanu vai gaidīšanu ostā. Tad arī sapratu, ka negribētu būt gida vietā, cik šausmīgs darbs.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (8)
Es arī braucu šajā braucienā un biju ļoti apmierināts jo rēķinājos ka firma brauc ar trīs autobusiem un līdz ar to haoss būs liels, jo diemžēl tikai dažas firmas var atļauties turēt ekskursiju vadītājus pārējās meklē kur nu katra un tie vadītāji jau arī nezin ko tās firmas ir organizējušas, jo nebrauc jau regulāri un katreiz kaut kas cits.Un firmas jau arī nezina kādu gidu ņem, jo aizvien mazāk paliek labu ekskursiju vadītāju un labu firmu arī. Tāpēc paļāvos uz sevi un viss OK.
Nu redziet kā ekskursiju vadītāji kolēģi teica - ārzemēs vispār ļoti stingri, ja esi nokavējis tad tā tava problēma. Tas nu tā Pie mums protams līdz tādam līmenim tālu, jo tomēr ekskursiju vadītājs kaut ko mēģina darīt Tā nu tas gluži nav. Bet lieta jau cita, ka valstiski nav nokārtots gidu kvalitātes vērtēšanas mehānisms un vienkāršotā valodā sakot - daudzās firmās gidi ir kā meitenes pēc izsaukuma, jo arī algu saņem konvertā.Tad kad par to Ekonomikas ministrijā cīnījās tad no Tūrisma likuma valsts ierēdņi izslēdza 15 punktu un līdz ar to par nevienu nav kam sūdzēties, jo nav pierādījumu, ka viņš ir vadījis grupu Līguma ar gidu nav, oficiuāli algu arī nesaņem. Par ko ir runa. Arī antireklāma vienreiz lasīju par kolēģi, kuru pazīstu Nu tiem nepatika, dzērājs, bet domājiet ka viņš bez darba sēž strādā tāpat, tikai citās firmās, jo kā jau teicu firmas gidus netur un nealgo. Arī ar šo darbu pensiju nenopelnīsi.Tas jautājums valstiski jārisina un kamēr nebūs gidu darbības kvalitātes novērtēšanas mehānisms nekas nebūs!!! Padomju laikos bija katrā birojā metodiķis kurš atbildēja par ekskursiju biroja gidiem un ja sūdzības bija to arī izskatīja un pieņēma mērus, tagad brīvā sabiedrībā tāda vairs nav un līdz ar to nav kam sūdzēties, jo dokumentāli jau gidam nekādas atbildības un firmas jau arī kaķi maisā ņem, jo nav jau to cilvēku. Tiek sagatavoti gidi, bet kurš par viņiem var atbildēt ka viņi labi strādās neviens jo nekur jau tie nav piesaistīti tikai pēc izsaukuma. Un šī problēma vēl ilgi pastāvēs. Šoreiz Jūs bijāt neapmierināti, nākošreiz būs citi bet tāpēc jau Jūs nebrauksiet un sēdēsiet mājās. Meklēsiet varbūt citu firmu, bet kur garantija ka iekāpjot autobusā nebūs tas pats gids? Tāda nav , jo tādi piemēri ir bijuši un ne mazums. Tā vienkārši ir dzīves realitāte un ar to jāsamierinās. Ja pats brauc tad zini ko dari, ja citi ved tad jāapmierinās kā ir, jeb jāmeklē ko sirds vēlās.Otrkārt gids jau to darbu neorganizē viņs tikai dienu iepriekš saņem dokumentus un tad tikai redz kas tur ir un ne vienmēr gids ar to ir apmierināts Pats varbut butu darijis savādāk, bet ja firmā tā plānojusmi tad tā jāpilda un tad nu sanāk kā sanāk!!!bet nekas ceļosim un gan jau būs labi!!!!
neceļojiet ar ķīniešu aģentūru EUROPETRAVEL!!Visi būs apmierināti un bez lieka stresa.
Es laikam atturēšos izmantot šādas firmas pakalpojumus.Paldies par informāciju.Sevišķi izsmeļoša tā ir t.s.tūrisma speciālistes komentāros.
Cienītā kundzīte!Kas Jums patika?Sēdēt Vecgada vakarā stundām ostā?To Jūs veiksmīgi un bez maksas varat darīt Rīgā.
Kapec Jus tik loti attaisnojat un analizejat firmas problemas?Mani ka klientu, tas absoluti neinterese.Kapec Jus perkat celojumu,ja tik loti palaujaties uz sevi?Brauciet viena,bus letak un nevajadzesizklaideties ostas.
man nekas slikts nav bijis. bet ja ekskursanti paši ir nedisciplinēti un neciena savus autobusa biedrus, kavē, neierodas laikā, šausmīgi piedzerās un paliek ostā, nav atrodami, jānes pa pleciem kritušos biedrus vai tur firma vai gids vainīgs? Es tos kavētājus un dzērājus arī kaut kur atstātu lai izdzerās un paši kā grib tā lai brauc mājā. Man personīgi problēmas nav bijušas, jo alkaholu nelietoju un nekavēju.
Man bija tāds gadījums, ka saplīsa pārvadātājprāmis Sarema un mūsu autobusam bija jāgaida cits, ko atsūtīs vietā.Nu nekas, skaista vieta, jauks laiks, pagaidīsim, jo citādi jau pārcelties nevar.Pēc 30 min.atbrauca otrs prāmis un viss bija labi.Bet visas šīs 30 min.ekskursanti lamāja gidi, firmu (neatceros kādu)visu pasauli.It kā gids būtu atbildīgs par prāmja salabošanu vai gaidīšanu ostā. Tad arī sapratu, ka negribētu būt gida vietā, cik šausmīgs darbs.