Ecolines - Ārkārtīgi nelaipns šoferis
06.06.2024. Plkst.7.30 no Rīgas autoostas braucu ar reisu nr.79460005 Rīga - Dubultu Stacija - Mazirbe. Biļeti biju iegādājusies sms veidā un iekāpjot sms rādīju šoferim. Šoferis man nelaipni pateica, lai nosaucu numuru, jo viņš tak telefonā neko neredzot. Es neko neteiktu, ja tas tiktu pateikts cilvēcīgā tonī, bet tā nebija. Nosaucu šoferim numuru un pateicu, ka braucu ļoti reti un nezinu, kā pareizi jārīkojas.
Tamlīdzīgas nelaipnas piezīmes šoferis izteica ļoti daudziem pasažieriem, klaji paužot savu neapmierinātību un kauninot, ka kaut kas tiek pateikts nepareizi. Vienai māmiņai ar bērnu pateica - kad vienreiz cilvēki iemācīsies nopirkt biļetes. Varēja redzēt, ka sieviete jutās ļoti neērti.
Attieksme bija briesmīga un, godīgi sakot, tas bija šoks, ka mūsdienās kaut kas tāds vēl iespējams. Sajūta bija kā nokļūstot 40 gadus senā pagātnē. Ļoti nepatīkams brauciens, klausoties nepārtrauktā šofera nepamierinātībā. Vai tā ir jūsu uzņēmuma politika? Un te netiek prasīts pēc īpašas laipnības, nē, bet gan elementāras.
Paldies par "jauko" braucienu.
Pievienot komentāru