Eastcon - maldinoša informācija par loteriju
Biju uz Eastcon prezentāciju, kur man iedeva loterijas kartiņu un teica ka 21.augustā Brīvdabas muzejā:
1) Tiks izlozeta auto/jahta/motocikls kā uzzīmēts uz loterijas kartiņas.
2) Laimestu varēs saņemt tikai tad ja laimētājs būs uz vietas izlozes vietā. Ieejas maksa 3 Ls.
Patiesībā izrādījās:
1) Šī loterija ir tikai tiem kas kautko NOPIRKUŠI no Eastcon.
2) Pārējiem ir cita loterija, laimests tajā NAV tāds kā bija uzzīmēts uz loterijas kartiņas kuru man iedeva aizpildīt prezentācijas laikā.
3) Šiem pārējiem NAV jābūt klāt izlozes brīdī jo laimētāju informē telefoniski. Tātad nav jātērē 3 Ls un vairākas stundas sava laika.
Komentāri (6)
Varu pieminēt, ka viņi vēl iekasēja 2Ls par stāvvietu, galā sanāk nevis 3Ls, bet 5Ls par skatīšanos kā cits uzvar.
Beigās jau uzvarētājs bija 1 nevis 3.Tas 1 izvēlējās, ko viņš vēlas un pārējie palika gribot.
Loterija, ko viņi tur kladzināja vispār bija sviests, it kā visas lozes pilnas, bet balvas, protams, smieklīgas.
Tā, kā šī šmuguļu firma šajā pasākumā ļoti uzvārījās!!!
Un apdrošinātāji ar solīja kkādu mistisku loteriju, kura pat nenotika :(
aizpildi tik kartiņu un piedalies loterijā, kura reāli nebija, kkāds murgs ar viņiem
Tā sloterijas viss ir fuflo!!! Kartiņas lūdz aizpildīt lai dabūtu jūsu numurus uz kuriem zvanīt un piedāvāt iespēju piedalīties prezentācijā.Pat kad zvana, saka ka esat laimējuši iespēju nākt uz prezentāciju :D Patiesībā, tās aizpildītās anketas izšķiro, atmet bērnus un pensionārus, un tad tik zvana visiem pēc kārtas un norunā tikšanos.
Točno, cerība -muļķa pēdējais mierinājums! Lohi ir un paliek lohi, cik stulbam ir jābūt cilvēkam, lai šinī zagļu karaļvalstī ticētu loterijām!
Не верьте в этот лохотрон, в их бесплатные ужины! Ужины, кстати, низкого качества, такое чувство, что все привозят откуда то в приличное кафе и просто разогревают. Имела глупость сделать у них заказ и заплатила аванс более 80 латов .На презентации уверяли, что вернуть деньги в случае чего не составит никаких проблем... Когда поняла, что подобный товар можно купить за углом в три раза дешевле и что оно не стоит того, разорвала с ними договор, мне вернули только 10 латов!? а остальное удержали в качестве штрафа. Такой обдираловки я еще не видела!
Man uz šo brīdi par šo kompāniju ir ļoti nepatīkams iespaids, it sevišķi par sekretāri Daci Pabērzu.
Savā pastkastītē saņēmu ielūgumu uz "Balli" arēnā Rīga. Prezentācijas vadītājs prezentācijas laikā visiem klātesošajiem teica, ka ar ielūgumiem varēs ierasties uz pasākumu nepērkot ieejas biļeti. Pēc klāt pievienotās vēstules ielūgumam, paliku nesaprašanā, jo tomēr sanāca, ka biļete uz balli ir jāiegādājas. Tad nu sameklēju kompānijas e-pastu internetā un uzrakstīju šādi - "Labdien. Esmu saņēmusi pastkastītē ielūgumu uz lielo balli. Kad biju uz bezmaksas informatīvo pasākumu, konsultants teica, ka ar ielūgumu varēs apmeklēt balli bezmaksas, ņemot līdzi otru pusi. Bet pēc atsūtītās vēstules, kas bija klāt konvertā es saprotu, ka tomēr biļetes ir jāiegādājas. Kā ir īstenībā?" No sekretāres saņēmu atbildi, ka šis ielūgums ir tikai informatīvs materiāls. Sapratu to un pieņēmu, kā kompānijas mārketinga iespēju piesaistīt vairāk klientus.
Bet ir viens BET...
Labu gribēdama nosūtīju sadarbības piedāvājumu ar mūsu kompāniju.
Sekretāre netīšām uz manu e-pastu nosūtīja ne man adresētu vēstuli, kuru izlasot es sapratu, NEVĒLOS BŪT VAIRS EASTCON klients un arī mūsu kompānija pēc tādas netīši mums nosūtītas vēstules nekad ar šo uzņēmumu nesadarbosies...
Tā arī nesapratu kurā brīdī mani varētu nosaukt par niknu, ko jautājumu par ielūgumu biju uzdevusi pēc manām domām korekti un man arī ir vārds, nevis "ŠĪ", jo biju e-pastā stādījusies priekšā un arī mans amats bija nosaukts.
Izlasiet - Re, Inguci, ko man atsūtīja viena kliente. No sākuma nikna – konsultants esot teicis, ka ar ielūgumu pa velti, ko ta stāsta te muļķības! Beigās es viņai apskaidroju, kas un kā un tagad šī sūta piedāvajumu.
Nu lūk tāda attieksme ir EASTCON sekretārei pret klientu un iespējamo sadarbības partneri.