www.sudzibas.lv Eapavi Slikts serviss

Eapavi - Slikts serviss

30.06. Atgriezu brāķētus apavus. Jāgaida 15 darba dienas. Labi, gaidu. Paiet noteiktais laiks, nekas nenotiek. Naudas nav, ziņas nav. Eju uz veikalu jautāt, kā sokas process. Tur darbinieki Saka, noskaidros, nākamajā dienā dos ziņu. Neviens neko. Eju atkal, esot banka atcēlusi maksājumu. Paliek interesanti, pārbaudu datus, pareizi.
Sazināsies ar atbildīgajām personām, dos ziņu. Nekā. Eju atkal, šoreiz Saka, esot pārskaitīts, naudas kontā joprojām nav. Eju vēlreiz, atkal banka esot aizturējusi maksājumu. Manā bankā info nav, par tādu ienākošo darījumu. Eju vēlreiz uz veikalu, nu jau smejoties Saka, neko nevarot darīt. Izskatās, ka es esmu pati vainīga, ka pie viņiem nopirku tommy hilfiger sandales, kas pēc mēneša izjūk. (šī brenda apavus pērku regulāri, visi kalpo gadiem) parasti sūtu no oficiālā i-veikala. Šoreiz nopirku eapavos, pieļāvu kļūdu, apzinos.
Interesanti ir tas, ka veikala darbinieki Skaisti runā, bet nenes atbildību, par klientu maldināšanu. Laikam tā normāla prakse, neatgriezt naudu par nekvalitatīvu preci. Pati strādāju tirdzniecībā jau 20 gadus, nekad neesmu saskārusies ar šādu attieksmi. Es visu saprotu, aizmirsa, palaida garām, visi esam cilvēki, bet atklāti ņirgāties par klientiem nav forša prakse.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes