Eapavi - Slikts serviss
30.06. Atgriezu brāķētus apavus. Jāgaida 15 darba dienas. Labi, gaidu. Paiet noteiktais laiks, nekas nenotiek. Naudas nav, ziņas nav. Eju uz veikalu jautāt, kā sokas process. Tur darbinieki Saka, noskaidros, nākamajā dienā dos ziņu. Neviens neko. Eju atkal, esot banka atcēlusi maksājumu. Paliek interesanti, pārbaudu datus, pareizi.
Sazināsies ar atbildīgajām personām, dos ziņu. Nekā. Eju atkal, šoreiz Saka, esot pārskaitīts, naudas kontā joprojām nav. Eju vēlreiz, atkal banka esot aizturējusi maksājumu. Manā bankā info nav, par tādu ienākošo darījumu. Eju vēlreiz uz veikalu, nu jau smejoties Saka, neko nevarot darīt. Izskatās, ka es esmu pati vainīga, ka pie viņiem nopirku tommy hilfiger sandales, kas pēc mēneša izjūk. (šī brenda apavus pērku regulāri, visi kalpo gadiem) parasti sūtu no oficiālā i-veikala. Šoreiz nopirku eapavos, pieļāvu kļūdu, apzinos.
Interesanti ir tas, ka veikala darbinieki Skaisti runā, bet nenes atbildību, par klientu maldināšanu. Laikam tā normāla prakse, neatgriezt naudu par nekvalitatīvu preci. Pati strādāju tirdzniecībā jau 20 gadus, nekad neesmu saskārusies ar šādu attieksmi. Es visu saprotu, aizmirsa, palaida garām, visi esam cilvēki, bet atklāti ņirgāties par klientiem nav forša prakse.
Pievienot komentāru