e4U Interneta veikals - patērētāja tiesības
Tiek pārdoti mobilie telefoni (konkrēti Nokia 6700 classic), kas domāti Vācijas tirgum, līdz ar to vienīgais autorizētais dīleris ir "Mobilux".
Klients tiek vienkārši apmuļķots. Tikko klients izrāda informētību par patērētāju tiesībām, tiek ieslēgta noslīpēta ķēdīte un patērētājs jau tiek padarīts par idiotu.
2 mēnešu jauns telefons vienkārši izslēdzās vienlaicīgi zaudējot visus datus. 1 mēnesi aparāts pavadīja remontā servisā Mobilux, pēc remonta 2 nedēļu laikā problēma atkārtojās.
Nododot aparātu apmaiņai pret jaunu (saskaņā ar patērētāju tiesību likumu) pa ceļam no interneta veikala līdz servisam defekts pats no sevis salabojās un darbnīcā telefonam defekts netika atrasts, līdz ar to apmaiņa netika veikta.
Komentāri (4)
Piedodiet, a ko jūs gribējat no sūda nokia?
te jau nav pie vainas veikals, bet telefonu izplatitajs vai serviss kursh neiedeva aktu telefona mainjai. esmu stradajis veikalos un zinu kēditi starp patērētāju-veikalu -servisu. Bieži vien pircējs domā, ka pie vainas veikals, pārdevējs, bet ko tad tie var izdarīt ja vinjiem tai galā-vairumtirgotājs nedot aktu uz apmaiņu. takā šajā apvainojumā negribētu īpaši piesieties.
Drīzāk jau telefona īpašnieks-dzīvnieks kautko nav izpratis. Nu, lec, āzīt, vel kādu "nostučī".
Mobilux ir un paliks sūds. Tā ķēdīte starp Mobilux un veikalu tiešām ir jārisina veikalam.