AtrisinātaE Visit - Bardaks
Tiek publicēts sludinājums, ka tiek meklēts x projekta, y projekta vadītājs.Uz pieteikumu atzvana un piedāvā izpildīt simbolisku mājas darbu.Pārrunas briesmīgas:Vadītājs, direktors iespaidu par sevi un savu uzņēmumu sabojāja 2 min.Pēc savas prezentācijas par uzņēmumu, viņš paziņoja, ka sarunai nevarēja pievienoties vairāki cilvēki (Kas ir meli, ja uzņēmumā strādā 4 cilvēki, viņš sekretāre un vēl divi, grupa nesanāk) un tāpēc saruna tiks ierakstīta. Es gan pateicu, ka man tas nepatīk un jūtos, kā policijas iecirknī, bet tas netika ņemts vērā...Sarunas laikā vairāk kārt pats sapinās savos tekstos, bet cilvēkam šķiet, ka māk profesionāli melot.Parādīju savu prezentāciju, cilvēks, laikam neko tādu nebija gaidījis, jo tā bija īsa, tieši tādam gadījumam, ja izrādītos, kā izrādījās, attiecīgi biju gatavs, ka šis varētu būt kantorītis, kas meklē idejas un cilvēkus, kas par pusvelti bez nodokļiem iepūtīs dzīvību kaut kādam knapi dzīvam projektam.Jo gaidīja gatavu biznesa plānu 3 gadiem, kur kāds no a - z pateiks priekšā, kas viņam būtu jādara. Lūdzu tiem, kas grasās uz turieni iet, neieguldiet savu laiku un nesūtiet gatavas prezentācijas! Pēc tam sekoja intervija ar n - tajiem jautājumiem, kas pārkāpj darba likuma robežas, diemžēl es jau ne pirmo reizi esmu piedalījies tik skumīgās intervijās, tad jau atbildēju visu ko vien gribēju:)Un kas ir pats galvenais, vispār nerunājām par to, kas būtu jādara, kādi ir darba pienākumi, kāds ir atalgojums, kādi mērķi jāsasniedz, bet nu mani arī tas neinteresēja kā minēju pēc pirmajām 2 min.Tas Baltic Indoor un Evisit un Ivisit, tik maz info bija par šo atrodams, ka vajadzēja pašam no Ogres atbraukt un pārbaudīt!
Komentāri (2)
Publicēju vienu no diviem uzdevumiem:
Ivisit.lv ir portāls pacientiem par ārstiem. Portālā ir ievietota informācija par vairāk nekā 2500 speciālistiem. Portāla mērķis informēt pacientus par ārstiem un dalīties ar atsauksmēm un informāciju. Nākotnē organizēsim pieteikšanos pie ārsta. (booking.com ārstiem)
Mērķauditorija:
1. primārā: Sievietes vecumā no 18-55.g.
2. sekundārā: Ģimenes ārsti.
Mērķis sasniegt 10 000 reģistrētus lietotājus.
Uzdevums.
Izstrādāt 3 mēnešu ivisit.lv launch kampaņu sociālajos tīklos un PR kampaņu.
Budžets: Nulles budžets.
Uzdevuma mērķis bija atrast piemērotāko kolēģi ar līdzīgu domu gaitu. Tas arī veiksmīgi izdevās. Paldies kandidātiem par ieguldīto laiku!
Nellija! Paldies par ieguldīto laiku!
Precizējam, Intervija pēc Jūsu lūguma notika pēc darba laika plkst. 18:00. Šajā laikā mūsu kolēģi devušies savās gaitās. Ieraksts bija domāts personāla konsultantam, kurš pēc 18:00 arī netika.
Paldies par Jūsu viedokli.