E-Ride - Slikts serviss, nevīžība, ignorēšana
Pirms pusotra mēneša pasūtīju saviem elektroskūteriem divas detaļas. Sīkas, bet nepieciešamas, lai salabotu. No interneta pasūtījuma pēc 1 mēneša atnāca tikai viens detaļu komplekts no diviem. Uzreiz mēģināju sazināties un noskaidrot kļumi un problēmu. Pirmkārt ar e-ride nevar ne sazināties caur tālruni oficiālo. Izsauc zvanu bet neviens neceļ. E-pastā variet rakstīt tik cik uziet, bet atbildi nesagaidīsiet pat vēlāk. Personīgi nu jau aizsūtīju 5-7 e-pastus. Vienīgā vieta kur pēc ilgiem mēģinājumiem izdevās sazināties ir online tiešsaistes čats. Darbinieks vārdā raivis? Saprata situāciju itkā un teica, ka izsūtīs vēl vienu komplektu. Nu jau pagājies vairāk kā 1.5 mēn un nav nekādu pat ziņu par statusu. Atkārtoti mēģinu sazināties - diemžēl neizdodas. Vienreiz sanāca atkal caur čatu - Saka ka kurjeram nodeva, ir ceļā… pagājis jau mēnesis. Nav!
Iesaku nepasūtīt no šī interneta veikala, nav kvalitāte klientu apkalpošanā (nevīžīgi) , un galvenokārt nav iespējams sazināties gandrīz vispār! Telefons sauc, neceļ, epasts laikam neeksistē, jo atbilžu nav, izņemot automātiskie botu paziņojumi pēc pasūtījuma veikšanas.
Neiesaku! Izvērtējiet un pārbaudiet kontaktēšanos paši;)
Pievienot komentāru