Domino's pizza - Slikts serviss
Atnācu šodien picērijā, kurā atrodas slokas ielā 115. Mēģinot pasūtīt picu krievu valodā, darbinieks Edvards teica-"es jūs nesaprotu". Mēs ļoti bieži pasūtam domino picērijā picu, bet šoreiz laikam tas bija pēdējā reizi kad mēs uz turieni atnācām, jo darbinieks Edvards nekompetenti apkalpo klientus un viņam nav vēlmes palīdzēt klientiem. Kāpēc klientu apkalpošanas sfērā strādā cilvēks, kurš nevar profesionāli apkalpot klientu?
Komentāri (7)
Tavai zināšanai-Krievu valoda netiek vairs pieprasīta kā obligāta vai ļoti vēlama zināšana apkalpošanas vai jebkurā citā sfērā.”Nav velmes palīdzēt”….Tu atrodies Latvija un tev NAV velmes zināt LATVIEŠU valodu LATVIJA..par ko mēs šeit vispar runājam.. Āksts UN ļoti labi ka tā bīja pēdējā reize kad uz turieni aizgājāt ,mazāk tadus kā tevi jebkurā darba vietā.Tā vietā lai ēstu picu atver grāmatu un pamācies Latviešu valodu.
Bizness ir bizness. Ja darbinieka principu pēc, vai glupības, klients aiziet neko nenopircis un vairs neatgriežas, darba devējam patriotiskā karma ģimeni nepabaro.
Vai viena principiāla krieva dēļ Domino's jābankrotē? Autor, varbūt piedosiet Edvardam, ka savos viņš 20 gados nav apguvis svešvalodu (kā tas vispār ir iespējams, dzīvot Latvijā 20 gadus un neprast krievu valodu?) un nākamreiz izmantosiet aplikāciju vai pameklēsiet sev tulku līdzņemšanai?
jā kādam nebija skaidrs, tad tas bija SARKASMS.
Kāpēc bija jāpasūta krievu valodā, ne visi prot krievu valodu un tagad darba tirgū krievu valoda nav vajadzīga.
Sūdzību gan prati valsts valodā uzrakstīt...
Darbiniekiem nav jārunā krievu valodā. Vai Maskavā , veikalā, ar tevi runātu latviešu valodā?