Domino's pizza - Slikts serviss
Atnācu šodien picērijā, kurā atrodas Slokas ielā 115. Mēğinot pasūtīt picu krievu valodā, darbinieks Edvards teica-"Es Jūs nesaprotu". Mēs ļoti bieži pasūtam Domino picērijā picu,bet šoreiz laikam tas bija pēdējā reizi kad mēs uz turieni atnācām, jo darbinieks Edvards nekompitenti apkalpo klientus un viņam nav vēlmes palīdzēt klientiem. Kāpēc klientu apkalpošanas sfērā strādā cilvēks, kurš nevar profesionāli apkalpot klientu?
Komentāri (2)
Tavai zināšanai-Krievu valoda netiek vairs pieprasīta kā obligāta vai ļoti vēlama zināšana apkalpošanas vai jebkurā citā sfērā.”Nav velmes palīdzēt”….Tu atrodies Latvija un tev NAV velmes zināt LATVIEŠU valodu LATVIJA..par ko mēs šeit vispar runājam.. Āksts UN ļoti labi ka tā bīja pēdējā reize kad uz turieni aizgājāt ,mazāk tadus kā tevi jebkurā darba vietā.Tā vietā lai ēstu picu atver grāmatu un pamācies Latviešu valodu.
Bizness ir bizness. Ja darbinieka principu pēc, vai glupības, klients aiziet neko nenopircis un vairs neatgriežas, darba devējam patriotiskā karma ģimeni nepabaro.