Domino's pizza - Slikts serviss

Atnācu šodien picērijā, kurā atrodas Slokas ielā 115. Mēğinot pasūtīt picu krievu valodā, darbinieks Edvards teica-"Es Jūs nesaprotu". Mēs ļoti bieži pasūtam Domino picērijā picu,bet šoreiz laikam tas bija pēdējā reizi kad mēs uz turieni atnācām, jo darbinieks Edvards nekompitenti apkalpo klientus un viņam nav vēlmes palīdzēt klientiem. Kāpēc klientu apkalpošanas sfērā strādā cilvēks, kurš nevar profesionāli apkalpot klientu?

T

Komentāri (2)

M Mialia 4 st atpakaļ

Tavai zināšanai-Krievu valoda netiek vairs pieprasīta kā obligāta vai ļoti vēlama zināšana apkalpošanas vai jebkurā citā sfērā.”Nav velmes palīdzēt”….Tu atrodies Latvija un tev NAV velmes zināt LATVIEŠU valodu LATVIJA..par ko mēs šeit vispar runājam.. Āksts UN ļoti labi ka tā bīja pēdējā reize kad uz turieni aizgājāt ,mazāk tadus kā tevi jebkurā darba vietā.Tā vietā lai ēstu picu atver grāmatu un pamācies Latviešu valodu.

G Gulbenietis 3 st atpakaļ

Bizness ir bizness. Ja darbinieka principu pēc, vai glupības, klients aiziet neko nenopircis un vairs neatgriežas, darba devējam patriotiskā karma ģimeni nepabaro.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes