Dimar Tour - ekskursija uz Prāgu
Nekas nemainās ceļotgribētāju apkalpošanas pakalpojumos no DIMAR Tour puses!!!!
No Zizu.lv nopirkām 6 kuponus uz Prāgu Ziemassvētkos. Visi vienas ģimenes cilvēki. Rezultāts ir sekojošais:
- tas kas tika uzrādīts programmā līdz galam netika parādīts ( ar atsauci, ka "Ziemassvētkos (piem. alus darītava Krušovicē) ir slēgta");
- pašu jaunāko pasažieru nosēdina pie autobusa vidējām durvīm, kā rezultātā bērnam šobrīd ir angīna ar ļoti augstu temperatūtu un nenormāls klepus;
- Viesnīca atrodas divu sabiedriskā transporta attālumā no pilsētas centra. Par izmaksām, kas saistās ar nokļūšanu līdz pilsētas centram neviens nekur nebrīdināja ( mums tas bija svarīgi, jo visas izmaksas ir jāreizina ar 5);
- grupas vadītāja Dzintra vienkārši ir "satriecoša". Tad, kad paziņojām, ka nepiedalīsimies ne vienā papildus maksas ekskurijā attieksme izmainījās par 100%. Mēs viņu redzējām pusdienas laikā, kad iebraucām viesnīcā un nākamā reize bija rīts, kad vajadzēja pamest viesnīcu. ( Tā bija lapele durvju spraugā viesnīcas nummurā, uz kuras tika uzrakstīts, ka viesnīca jāatbrīvo 10.00, bet visi tiekamies pie autobusa viesnīcas stāvlaukumā 20.00.) Sazvanīt pa norādīto tel. nr. nebija iespējams situācijā, kad bija nepieciešama informācija un palīdzība. ( Atruna bija - nosēdusies baterija). Paldies čehijas viesnīcas darbiniecei un viņas vīram, kuri ar personīgo mašīnu nogādāja manu bērnu līdz neatliekamai palīdzībai un mēs laicīgi tikām pie zālēm, lai apstādinātu progresējošo slimību. ņemot vērā, to ka mēs neatbrīvojām istabiņu 10.00, jo mums nebija kur iet ar saslimušu bērnu, dabūjām piemaksāt ar viesnīcas nr. izmantošanu līdz 20.00.
Firmas Dimar Tour vadība neuzskata, ka vajadzētu vismaz operatīvi noskaidrot lietas apstākļus un kā minimums atvainoties par savām neizdarībām.
Tā kā - šis atlaižu brauciens mums ir izmaksājis "pietiekoši lēti" ar visām iespējamām negatīvajām emocijām.
Firma Dimar Tour prot sabojāt Ziemeassvētkus un Jauno gadu, jo joprojām turpinu ārstēt bērnu.
Komentāri (5)
Gide Dzintra tik pat haotiska, kā pats kantoris! nejēdz pat izstāstīt kā tikt līdz viesnīcai pēc prāgas apskates ekskursijas, Centās caur pūlim aizmukt :D LABS! :D :D :D un kad nebij kur likties, sāka rakņāties papīros, lai pateiktu ekskursantiem, ar kādu transportu jābrauc(informācija bij neprecīza paveicās, ka vietējie bij atsaucīgi), tai pat laikā, šī bij pirmā pieredze, ka tev pēc ekskursijas pasaka : tagad uz viesnīcu jātiek pašu spēkiem :) Parasti norīko autobusu, ar kuru ieradāmies :D
Čehijas ceļojumā vispār nesapratu, kam tā Gide bij vajadzīga ja šie īrē vietējos gidus no čehijas, un vietējie dala austiņas caur ko klausīties bet Gide no LV steidz iekasēt papildmaksu par ko vietējie gidi bij šokēti :D
Ceļojuma Līgums, copy peist pilnīgi neloģisks ar piebildi, ceļojuma vidū šiem tiesības paziņot par maksāt nespēju :D un tu brauc atpakaļ :D :D :D :D
Veiksmi ;)
Prāga bij skaista, vis pārējais sviests...
Alus darītava galu galā bij atvērta un ar 2viem autobusiem pilna jau, bet mums stāstija ka būs ciet, nebūtu braukuši gar alusdarītavu, nebūtu redzējuši reālo situāciju :D
Tom, pats Tu nebiji ekskursijā, jo tavā vietā brauca Vizmas kundze, bet Tu atļaujies komentēt to kas nav. Aizmukt es nekur neaizmuku, bet gan ar daļu no grupas devos uz normālu valūtas maiņas punktu, kur nav komisijas. Tāpat ar tūristiem kopā braucu uz viesnīcu un mans pienākums nebija Jūsu 5 cilvēku ģimenei pakalpot, bet gan rūpēties arī par pārējiem 40 tūristiem. Kopā ar viņiem biju visās ekskursijās, jo apdrošināšana bija uz mana vērda un man jābūt kopā ar grupu.
Cien, "Smilgas k-dze".
Ja Jūs neziniet, kas raksta komentārus- nemēģiniet tos piesiet cilvēkiem, kas to nav darījuši.
Cilvēkiem var būt iesaukas netā. Gluži, kā jums ir - SMILGA. Bet mēs labi zinam jūsu vārdu, uzvārdu.
Tamdēļ lūgums nepiesaukt manas ģimenes vārdu.
Jūs iešām esat slikts gids. ja spējat šādi atrakstīties "un mans pienākums nebija Jūsu 5 cilvēku ģimenei pakalpot, bet gan rūpēties arī par pārējiem 40 tūristiem. "
VAI TAD MĒS NEBIJAM ŠO TURISTU GRUPAS SASTĀVĀ??????? Laikam par maz samaksājām par tām ekskursijām, par kurām maksāja viss autobuss jums uz rokas.
Es noteikti piedomāšu, kā jūs gida darbību padarīt "efektīvāku".
Cienījamā tūriste Ieva, man žēl kad Jūs daudz ko nesaprotat un man nostrādājot vairāk kā 30 gaduz tūrismā šāds bija pirmais gadījums, kad tūrists acīm redzot nav lasījis līgumu, protams man žēl bērna, bet es nevaru tikai ar viņu rēķināties un ja būtu bijusi apdrošināšana pie manis es jau vecpilsētā būtu izsaukusi ātro palīdzību, jo tā neko nemaksā ja ir apdrošināšana, man ir bijuši tādi gadījumi un viss ir bijis normāli. Parēķiniet vai par /nezinu apmēram laikam brauciens maksāja ap70 ls/ pietiek naudas maksas ceļiem, autobusa īrei, viesnīcai. Tas viss bija jau iepriekš zināms. Zinu kad ir cilvēki kuri brauc uz Prāgu izklaidēties un arī nepiedalās nevienā ekskursijā un tās ir viņu tiesības, jo nevienu ar varu nespiež to darīt un maksāt. kas attiecas uz iesauku tad lai nu būtu Jūsu versija es vismaz neslēpjos un atzīstu kas esmu un kāpēc rakstu. Gida pamatuzdevums ir dot informāciju par valstīm, to vēsturi un stāstīt par tautām utt. Iebraucot citā zemē kur notiek ekskursija šo funkciju uzņemas vietējais gids, bet man jāseko lai viss kas ir līgumos tiktu izpildīts, šoreiz bija kļūda no uzņemošās firmas, tā gan man bija pirmoreizi, tāpēc kā atvainošnos pasniedz grāmatas. Iesaku vienmēr ņemt kopīgo apdrošināšanu, jo tad izsauc ātro palīdzību un viss vienmēr ir kārtībā, jo ārsti vienmēr iesaka to labāko variantu, piemēram vasarā karstum;a kad saucu ātro palīdzību un tūriste tika nogādāta slimnīcā, ārsti teica, kad tas nav tikai no karstuma, bet viņai vajaga atbraucot mājās nopietnas pārbaudes sirdij, tā kā citreiz iesaku nopirkt labu apdrošināšanu vai arī kopīgo grupas.