Depo - nelaipna apkalpošana
Sveicināti! Vēlos iesniegt sūdzību par personu,kura apkalpo Depo klientus! 19.04 plkst. 20:30 iegādāties vēlējos ziedus...par cik pie kasēm bija daudz cilvēku piegāju pie klientu apkalpošanas par preču atgriežšanu...Kad bija pienākusi mana kārta man nelaipnā tonī paparasija Depo klientu karti...tā man bija makā..izņemšana aizņēma pāris sekundes..bet tajā laikā man pārdevēja ar to pašu nelaipno toni pateica ka es tur stāvu neko nedaru pat karti neesmu sagatavojusi. Uz ko es atbildēju ka viņai jādara savs darbs nevis jāburkš uz klienta un karte man ilgi nav jāmeklē..jo tā jau bija rokās! Pārdevēja bezkaunīgi apkalpot sāka cilvēkus kas atradās blakus...tā ir necienīga izturēšanās pret klientiem...ja cilvēks nemāk strādāt ar klientiem tad tas nav jādara. Lūdzu risisniet šo problēmu! Jo patieşām esmu šokā par tādu apkalpošanu!
Komentāri (10)
Depo...Ulmaňa gatvē...apkalpošanas servisa nodaļā!
Tieši tā, kaitina tie tantuki, kuri kasās pie kases, karti nav sagatavojis,, tad nevar atrast, varētu padomāt ka pirmo reizi DEPO.
Un gan jau ka nebija nelaipna, bet stingri pateica, ko tad Jūsuprāt, viņai bija roka Jums jābučo?Kāpēc cilvēki iedomājas, ka kasierim jālien ārā no ādas viņa priekšā, kasieris nav pārdevējs, kasieris ir kasieris, iekasē un izdod, viss. Pārdevēji ir zālē, visus jautājumus tur!Jūs pati rakstien, bija gara rinda, negribēju stāvēt, līdu bez rindas uz info, pie tam karti nesagatavoju, i vēl sūdzās...
Regulāri braucam uz Ulmaņa gatves DEPIŅU, viss normāli.
Nesatraucieties! Es arī regulāri apmeklēju to Depo...un pirmo reizi pa visiem šiem gadiem tā gadijās! Un tie kas apkalpo informācijā paši aicina pie sevis, ja redz ka ir maz preču...šinī gadijumā bija tikai ziedi. Un ja šo "jauko" kasieri ,kāds bija aizvainojis vai arī viņa bija sagurusi...nav savas dusmas vai negatīvisms jāizgāž uz citiem. Nav jau viņa pasaules naba! Es tikai ceru ,ka šī persona ikdienā tāda nav!
Vadības attieksme pret darbiniekiem atsaucas uz klientiem. Ja vadība cienītu darbiniekus un algas būtu normālas, tad darbinieku izturēšanās līmenis pret klientiem celtos. Ko var gribēt no mūžīgi zākāta darbinieka, kuram vēl piedevām jādomā, kā galus savilkt kopā. Algas nemitīgi krītas.
citēju piegāju pie klientu apkalpošanas par preču atgriežšanu. Jūs ielīdāt tur kur nav jālien, Jūs apkalpoja un vēl nepietiek kauna rakstīt sūdzību.Tizli!
Un jūs ja tik regulāri apmeklējat Depo...nezinat, ka klientu apkalpošanas centrā,kā arī informācijā bieži aicina pircējus ar maz precēm!???? Apbrīnojami!
Tiešām tizli ! Atradusi par ko sūdzēties. Ziedu salonam laikam naudas nepietika, ka vakarā uz Depo jāskrien un bez rindas jālien. Kārtējā latviete izlej savu žulti...Vai sūdzības iesniedzēja pati nez spētu nedēļu nostrādāt Depo ?
Bieži nesanāk tur būt, bet es vienmēr tieku laipni apkalpota, kaut gan liekas , ka pie tās ļaužu plūsmas varētu arī nojūgties, jo darbs izskatās ir smags.
Sūdzības iesniedzējai novēlu tādos gadījumos ar labiem vārdiem uzmundrināt nogurušos darbiniekus.
Es netaisos nedz attaisnoties nedz apspriesties ar cilvēkiem..kuru domāšana ir zema! Pirmo reizi rakstu sūdzības.lv...bet izskatās..ka šeit nav tāda līmeņa cilvēki ar ko apspriest šo tēmu. Vēlos tikai to,lai cilvēki izturas tā,kā gribētu lai izturas pret viņiem! Un Jums komentētāji...novēlu jauku vakaru! ;)
Un jā...ne visi cilvēki anna ir nabagi..kas pērk puķes Depo! Nevajag spriest pēc sevis..!
Domāšana zema varbūt ir Jums. Kas jūsuprāt ir TĀDA LĪMEŅA CILVĒKI ar ko apspriest šo tēmu?
Netiku minējusi neko par nabadzību, un neko nespriežu pēc sevis. Tikai atšķirībā no Jums tiekot nelaipni
apkalpota , neskrienu un nerakstu sūdzības...Vienkārši uzskatu,ka šāda tipa sūdzība ir nevietā. Jūs ekonomējāt
savu laiku un gribējāt ātrāk tikt apkalpota,bet vai Jums neliekas,ka dienas laikā tādu kā Jūs ir daudz? Cik
noprotu arī pie preču atgriešanas Jūs nebijāt vienīgā, ja par katru nelaipnu vārdu,kas domāts mums mēs
rakstīsim sūdzības , tad man tas atgādinātu stukaču laikus. Dzīvoju demokrātiskā valstī un ir tiesības uz savu
personisko viedokli,tāpat kā Jūs . Ja mūsu viedokļi nesaskan , pilnīgi nepārdzīvoju ,jo uzskatu , ka tas ir
normāli. Nekad visiem nepatiksi. Lai veicas!