www.sudzibas.lv DEPO Bojāta prece

Depo - Bojāta prece

Sveiki! Iegādājos ūdens maisītāju virtuvei Elegance 35 mm hromēts par 99,99 eiro, bet pēc 2 mēnešu lietošanas ūdens maisītāja poga kas regulē pāreju no dušas uz strūkliņu diemžēl nedarbojas.
Tā nav pirmā reize, šis ir jau otrais iegādātais ūdens maisītājs ar šādu defektu. Pirmo iegādājāmies un uzreiz konstatējām ka ūdens maisītāja poga nedarbojas, tad nu nesām samainīt, bet otro palietojām 2 mēnešus un poga atkal nedarbojas, bet tā kā atgriešanas laiks jau bija beidzies, tad mēģinājām šo problēmu labot pie meistara, bet neveiksmīgi, ūdens maisītāju nav iespējams Salabot.
Vēlos lai rodat risinājumu, jo trešo šādu ūdens maisītāju par šādu summu nevēlos vairs iegādāties. Summa ir liela un manuprāt garantijai jābūt ilgākai nekā 14 dienas pēc iegādes brīža.
Pievienoju attēlus ar ūdens maisītāju un detaļu kas nedarbojas, un protams pirkuma čeku.
Paldies un ceru ka varēsim rast risinājumu.

17.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DEPO Mājai Dārzam Remontam Pārstāvja atbilde 20.05.2020

Labdien!

Vēlamies Jūs informēt, ka preces garantijas termiņš ir 2 gadi kopš preces iegādes brīža. Līdz ar to aicinām Jūs kā pircēju, izmantot Patērētāju tiesību aizsardzības likumā paredzētās tiesības un vērsties jebkurā no Latvijas DEPO veikaliem, lai uzrakstīt iesniegumu. Lūdzam paņemt līdzi preci, par kuru Jums ir sūdzība!

Pēc iesnieguma saņemšanas, veikals veiks preces diagnostiku, sagatavos ekspertīzes slēdzienu un sniegs Jums atbildi 15 darba dienu laikā.

Tavs DEPO

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes