Dental Septiņi - Slikts serviss
Pēc konsultācijas, biju pierakstīta uz ārstēšanu. Es atnācu uz savu laiku, neviena nebija. Piezvanot, man atbildēja, ka ārsts bus pēc 15 min. labi sagaidīju, nav, pagāja 30 min. uz aukstuma, stāvejot un gaidit. Ārsts atnāca vel pēc 5 min. Es atnācu, viņa pat neatvainojas,nevienu vardu neteica. Kad ienaku kabineta, es pajautaju, vai zinaja, ka pieraksts bija, uz ko vina atbildeja, ka ja.Bija problemas ar bernu.jautajums kapec, savus klientus nevar informet? vai man nav darisanas, vai es neplanoju savu laiku? Bija slikts garastavoklis vinai? man liekas, ta ir visu laiku, jo konsulatcijas laikaa, vina daudz ko teikt par darbu nevareja, vai nu negribeja... mani uzpirka tikai leta summa, ko man apsolija. nu drosi vien tada arii attieksme...
Komentāri (4)
TA IR ĻOTI LABA DAKTERE, VIŅA NEŅEM NO PACIENTA PEDĒJO NAUDU. BET ĻOTI KVALITATIVI STRĀDĀ. JUMS VIENKARSI NEPAVEJCAS . ĀRSTĒJAT ZOBUS DARGAS KLĪNIKAS . AR VIŅAS ROKAM TAISITIE M
ZOBIEM ES STAJGĀJU JAU 20 GADUS!
Nu bet zobus taču salaboja?
... neko nesalaboju, gribeju ielikt venirus)) pec mana jautajumaa, - vai juus zinajat par pierakstu, un ka vina nokaveja uz 30min.Vina man teica, ka mums nekas nesanaks, nekada darba nebus))
Danielpro90. Cik es redzu, Juus tikko piereģestrejaties saite, priekš kam?))) situacijas uzlabosanai?))) Kopaa stradajat?! ir saprotams...
Ziniet, tiešam nav paveicies, bet tajaa pašaa laikaa domaju, ka visam janotiek ta, ka jabuut...
bet no tadas attieksmes maigi sakot, esmu šoka... neatceros vai vispar pasveicinaja mani, bet vienkarši teik, ka piedodiet, es nokaveju, bija problemas... viss. bez tadiem vardiem, es pieņemu to, ka bezkauniba.
Nu es Jūsu vietā izvēlētos Venīrus likt stomatoloģijas institūtā, nevis kantorī, kur ārsts kavē darbu un vēl lepojas ar to.