Denta - Nepatīkams serviss
Vēlējos norādīt savu pieredzi par zobārsti porieti. Man nav nekādu sūdzību par viņas darbu, viss lieliski salabots. Kādu dienu mēģināju viņu caur denta klīniku sazvanīt, lai sīkāk noskaidrotu tālāk nepieciešamos labošanas darbus/gaidāmās cenas. Sarunas sākumā man šķita, ka ir kādas telefonsakaru problēmas, tāpēc vairākkārtīgi pārvaicāju, vai viņa mani dzird, bet viņa to nez kāpēc kaut kā asi, dīvaini uztvēra, sakot: “es jūs dzirdu, vai runāsiet? ” mēģinot paskaidrot, ko vēlos uzzināt, viņa pēkšņi rupji atcirta: “es vairs nevaru šito klausīties, runājiet ar māsiņu”. Māsiņa gan kaut kā saprata, ko es vēlējos uzzināt no šī zvana un mēs veiksmīgi noskaidrojām, ka man bija jāzvana citai zobārstei... Kā jau minēju, par viņas darbu nesūdzos, bet es kā indivīds biju atstāts ar nepatīkamu sajūtu, jo es nesapratu, ko daru nepareizi... Laikam iztraucēju kāda klienta zobu labošanas procesā...
Komentāri (6)
ēm... tādās klīnikās jau ārsti parasti nemēdz 'sēdēt' uz tālruņa.
Nu jā, bet konkrēti Dentā ir tāda prakse, ka var savienot ar attiecīgo zobārstu, lai, piemēram, uzzinātu informāciju no savas kartiņas. Tā kā es pati no Dentas tiku sūtīta vēl pēc tam pie Stradiņu zobārstiem (!), man vajadzēja atgādināt, ko īsti ar mani bija nepieciešams darīt. Ne jau par valsts naudu dakterēju zobus, tāpēc man jāzina šī informācija, lai saprastu, ar kādām summām jārēķinās, ja reiz mani nosūta citviet. Galvenais, man vēl pasaka, ka Stradiņos uz vietas pateiks, cik tas maksās, tikai diemžēl jau vizīte vien maksā ~35,-, kamēr vajadzīgo info varu nodot bez vizītes tur.
Es gan būtu dusmīga,ja mani traucētu,kad cilvēkam laboju zobus. Tas ir atbildīgs darbs, un uz telefona zvaniem parasti atbild administrators. Ja vajag izrakstu no kartiņas,tad to arī var nokārtot administrators, nevis pats zobārsts. Zobārstam nav jānodarbojas ar papīriem, grāmatvedību un jāskaidrojas pa telefonu.Pa telefonu vispār nekādu informāciju no kartiņas ieraksta sniegt pēc likuma nedrīkst, tikai ja ,cilvēks ir pats personīgi atnācis un uzrādījis personu apliecinošu dokumentu.
to, ka augstdzimusī Ellio iepeld klīnikā, apvelkas ar biezu priekšautu un pieņem tikai cilvēkus, kam nekas ar zobiem nav jādara, visi sen ir sapratuši.
Saprotiet, lūdzu, ka tā ir āratniecības iestāde, kur nedrīkst ar cilvēkiem tā runāt un atklāti izrādīt dusmas! Var arī cilvēcīgi visu paskaidrot. Par to jau ir runa!
Nu trakas lietas ar Tevi! vēl neesi savas pilsdrupas savedis kārtībā? Neviens Tevi nabadziņu nepieņem,ja?