Datoru veselības centrs - Pavirša attieksme pret klientu
Pagājušā gada 6. Maijā "datoru Veselības centra" filiālē mazajā nometņu ielā nodevu planšeti, lai nomainītu ieplīsušo ekrānu. Kopš tā laika apmēram reizi trīs mēnešos piezvanu uz firmas vienīgo informatīvo tālruni un painteresējos, kā Virzas remonts. Ik reizi esmu saņēmis atbildi, ka pasūtītais ekrāns no Ķīnas vēl nav pienācis. Tūliņ jau būs apritējis gads, bet atbilde vienmēr tāda pati. Kad pajautāju, kādi ir viņu piedāvājumi kompensēt man radītās neērtības, vienmēr solīts atzvanīt tuvāko dienu laikā un vienoties par kādu iespējamo risinājumu. Lieki te piebilst, ka nevienu zvanu un piedāvājumu, kā risināt šo problēmu, neesmu sagaidījis. Sāku jau samierināties, ka savu planšeti tā arī nesagaidīšu, tomēr kaitinošāka ir tieši šī attieksme, tukšie solījumi kaut ko risināt un atrast izeju no situācijas.
Komentāri (2)
Prasi lai atdod planšeti un ej labot un citu vietu, ja viņiem vēl ta ierice ir uz vietas.
Obligāti iesniegums uz PTAC un par zagšanu uz policiju.