Datamarket.lv - Datamarket
Pasūtīju datoru no šī i-veikala ceturtdienā (28.04) , samaksāju tajā pašā dienā līdz plkst. 13:00, solīja izsūtīt nākošajā dienā, lai varētu saņemt to pirmdien (02.05).
Pirmdien zvanu, kas par lietu. Uz e-pastiem neatbild, sazvanīt praktiski neiespējami.
Beigās izdevās sazvanīt Datamarket atbild, ka rīt (03.05) saņemšu preci, kaut arī tika solīts pirmdien (ir šo faktu apstiprinošs e-pasts), solīja atzvanīt, tā arī neatzvanīja. Zvanu otrdien, saka ka ir izsūtīts, bet tracking number nedod, neatbild uz e-pastiem.
Beigās datoru saņēmu tikai ceturtdien (05.05) .
Nopirktajam datoram bija problēmas ar bateriju - nelādējas, trūka divas skrūves (dators bija lietots, bet nekas par to netika minēts, ka ir kaut kādas problēmas). Nosūtīju e-pastu, kāpēc datoram ir problēmas ar bateriju un trūkst skrūves, atbildi nesaņēmu.
Tiklīdz tiek pārskaitīta nauda šim veikalam, komunikācija ar klientu pazūd. Neiesaku šo interneta veikalu un servisu!
Atliek vien piebilst galveno... Pēc kurjera dienesta datiem (tracking number uz kastes), paciņa tika izsūtīta 03.05 un kas ir tikai loģiski, paciņa tika piegādāta nākošajā darba dienā 05.05 (04.05 - valst svētki, sarkanais datums)... Izdariet secinājumus paši.
Šī problēma tika atrisināta, bet līdz tam bija ļoti garšs ceļš, zemāk aprakstīšu sīkāk.
Tātad viss sākās ar to, ka mēģināju sazvanīt šo veikalu - necēla. Uzrakstīju jautājumu e-pastā - kāpēc man ir dators ar neejošu bateriju - atbildi nesaņēmu. Uzrakstīju personīgi facebokā, lai neceltu traci - atbildi nesaņēmu. Pagaidīju pāris dienas, uzrakstīju par viņiem atsauksmi viņu facebook lapā - klusums. Jau izmisis un bezcerībā, lai varētu brīdināt "potenciālos klientus " gaidu pāris dienas un uzrakstu atsauksmi sudzibas.lv. Pēc atsauksmes publicēšanas paiet pāris dienas atnāk e-pasts itkā no šī uzņēmuma galvas - ar atvainošanos, piedāvājumu nomainīt bateriju (kas pēc loģika arī būtu jāizdara, jo datoram ir 6 mēnešu garantija). Protams, ka piekritu. Tā kā bija ieplānots pašam braukt uz Rīgu, atbildēju, ka ir iespēja pašam izņemt to viņu galvenajā ofisā (ar domu ietaupīt SIA "Datamarket" līdzekļus uz DPD kurjeru). Sarunāts tika uz sestdienu, baterija būs jauna, uz vietas. Diemžēl veselības dēļ brauciens uz Rīgu atcēlās, nolēmu sarunāt paziņu, kas varētu izņemt bateriju. Viss sarunāts! Sestdien saņēmu zvanu no paziņas - baterijas nav uz vietas, būs tikai darba dienās beigās ap plkst 16:00 (pēc pavadzīmes esot saņemta, bet faktiski nav... īsti nesaprotu šādu attieksmi no atbildīgās personas, jo pēc pieredzes ja pavadzīme neatbilst, to neparaksta). Ok, baterijas nav. Uzjautāju uzņēmuma pārstāvim ar ko bija sarunāts, kāpēc šāda situācija - atkal atvainošanās, bet nekā konkrēta, man piedāvāja nosūtīt bateriju ar kurjerpastu, uz ko arī piekritu, bet pēc adreses nosūtīšanas atkal klusum. Pēc nedēļas bija ieplānots atkārtots brauciens uz Rigu, par ko arī informēju uzņēmuma pārstāvi ar ko saraktījos e-pastā, piedāvāju ierasties personīgi pēc baterijas. Šoreiz ierados personīgi viņu ofisā/servisā. Pirmais kas likās dīvaini, ka tehniķis (par servisa inženieri būtu grūti nosaukt) skrūvē uz plika galda ar augšējo vāku pret galdu (liela iespējamība saskrāpēt iekārtu, par ko arī klients var celt pretenziju pret servisu, netika lietota (tādu vispār nemaz arī uz darba galda neredzēju) ESD (antistatiskās) aproce. Pieejot pie viena no uzņēmuma pārstāvjiem teicu, ka saņēmu e-pastu par bateriju no ... (nosaucu vārdu), esmu gatavs to saņemt. Uzņēmuma pārstāvis teica, ka neko nezinot. Es uzstajīgi lūdzu viņam sazināties ar to cilvēku... tālāk man iestājās bišķiņ neizpratne... tas cilvēks, kas man itkā rakstīja nezina arī par ko iet runa. Vēlāk iznāca no servisa telpas cilvēks, kas centās ar mani risināt problēmu, pat īsti nezinot par ko ir stāsts. Izstāstīju situāciju no sākuma līdz galam. Tālāk izanalizējot situāciju viņa risinājums bija šāds - iedot man lietotu bateriju no cita datora, bet diemžēl tā nebija tāda pati, kas bija manā komplektācija - 9cell baterija, piedāvāja 6cell. Piedāvājumu noraidīju, jo kad piekritu jaunajai baterijai e-pastā norādīju precīzu FRU number no pašas baterijas. Uzņēmuma pārstāvis sāka meklēt 9cell bateriju, izņēma no datora, kas bija uz stenda tomēr arī tā izrādījās beigta ( par šo biju dikti šokā, jo viņi apgalvo, ka datori ir pārbaudīti pirms izsūtīšanas, laikam arī mans dators netika pārbaudīts). Kamēr gaidīju ieradās vēl neapmierināts klients - telefona displeja nomaiņas laikā tika saskrāpēts ( tehniķis to nepiefiksēja, bet saņemot telefonu piefiksēja klients). Paskatoties uz saremontēto iekārtu plauktu radās tīri loģisks izskaidrojums šajai visai situācijai - arī plauktā visas iekārtas ir saliktas viena uz otru, starpā neliekot nekādu mīksto poralonu, arī uz galda tika iesākts telefona remonts un tur arī nebija nekā mīksta, kas varētu pasargāt telefonu no cietās galda virsmas. Sagaidīju beidzot cilvēku, kas izmisīgi meklēja manu bateriju, bet nekā - baterijas nav (kā gan tā varētu nebūt, ja man e-pastā teica, ka baterija būs sestdienas pēcpusdienā, pirms nedēļas). Sarunājām, ka bateriju pasūtīs un pēc nedēļas izņems mana paziņa. Aizbraucu prom, pēc neilga laika nospriedu, ka man rāda atkārtota čakarēšanās nav nepieciešama, nolēmu sazināties ar servisu un piekritu 6cell baterijai. Ierodoties servisā pēc 6cell baterijas biju nedaudz šokēts - man izsniedz 9cell bateriju. Labi, ar ieguvumu un problēmas atrisināšanu esmu apmierināts. Paldies liels tam cilvēkam, kas nezinot situāciju centās atrisināt un beigās arī atrisināja problēmu. Mācību esmu guvis - neiepirkties un iet garām lielu līkumu datamarket.lv.
Komentāri (1)
Telefonam bija sasists ekrāns. Visu samainīja un atdeva. Bet pēc tam nestrādāja akumulators un kamera. Viņi paņema vēlreiz, un turēja vienu menesi, sabojaja kameru, mātes plāti un katru dienu stastīja, ka drīz viss būs.