Danija Apavu veikals - Briesmīga apkalpošana
Sveiks! Šodien, 13 maijā,plkst. 18.30, biju AKROPOLĒ pirkt DANIJAS apavu veikalā kurpes. Pie kases nostāvēju veselu stundu, jo divas pārdevējas nemācēja izmantot dāvanu karti. Sākumā viņas teica, ka karte ir tukša un aizsūtīja mani uz informāciju,kur man pateica, ka karte ir pilna, tad viņas 40 minūtes čakarējās apkārt ar manu karti un naudu. Galu galā, runæjot ar kādu pa telefonu aiz palīdzības viņām sanāca visu pareizi ievest, bet nodošanu iedeva monētās,ka abas rokas bija pilnas. Esmu briesmīgi neapmierināta ar tādu apkalpošanu un laika iztērēšanu! Lūgums sākumā iemācīt cilvēkus,tikai tad ļaut strādāt!
Komentāri (2)
Nu ja tur tik slikti, nu neejat. Reali besi, katru dienu viens un tas pats.
Pirmkārt par ko sūdzība? Par to, ka pārdevējas centās Jūs apkalpot? Ir jāsaprot, ka Akropole ir jauns tirdzniecības centrs, kur ir ļoti daudz jaunu darbinieku, un apmācīt visām situācijām nav iespējams. Konkrēti par dāvanu karšu sistēmu, viņa Akropole ir pilnīgi savādāka, ka citos T/C. Sūdzība būtu pamatota, ja Jūs ar visu dāvanu karti būtu pasūtīta trīs mājas tālāk. Otrkārt, esmu par visiem simts procentiem pārliecināta, ka Jūs ar savu nervozešanu šo apkalpošanas procesu padarījāt gan garāku, gan nepatīkamāku gan sev, gan pārdevējām. Iemacieties reaģēt uz situācijām mierīgāk. Un tas kādu naudiņu Jums izdeva atpakaļ...par to vēl rakstīt sūdzību? Jājautā, vai ar Jums vispār viss ir kārtībā? Pārdevēji raksta sūdzību, kad klients nāk 200eur maksāt par 1eur vai pa 2 eur monētām? Nē... Ka jau minēju, uztveriet lietas mierīgāk, pašai būs labāk, nebūs jāstreso un mājiniekiem vakarā jāstāsta šausmu stāsti...