Daniils Pikevics - cena nesaprotama un nenoteikta pirms pakalpojuma un slikts serviss , komunikacija
Situācijas izklāsts:
lūdzu palīdzēt man atrisinat problēmu, saistībā ar situaciju:
sestdien 13.05.2023 izmantojot ss com lv piezvanīju meistaram saistībā ar gāzes katla problēmu. Zemāk ir sludinājums (pielikumā) .
Sludinājumā netika noradīta nekāda Cena (neskatoties uz 1999. G.18. Maija mk noteikumiem nr.178) , kad meistars atbrauca pēc 6 stundām (bet solīja būt no rīta) viņš nekādu naudu nepaņēma - es uzreiz gribēju samaksāt par to, ka atbrauca. Tājā vietā daniils gribēja pārdot man citu pakalpojumu (jaunu apkures katlu) nevis katla remontu. Manam katlam ir 2 gadi, bet garantija ir beidzies martā. Rezerves daļas un katla Cenas arī sauca no galvas un kad es pārbaudīju internetā, tās atšķīrās no cenām veikalos. Es atbildēju, ka lēmumu pirkt kaut ko nepieņemšu uzreiz.
15.05.2023 meistars daniils pikevics p/k 131199-10718, juridiskā adrese Mārupes 6-18, Rīgā, lv 1004 sāka man draudēt un piestādīja rēķinu uz 60.00 eiro.
Pirms tam Cena netika atrunāta. Sludinājumā Cenas nav. Nekādu remontu meistars nav veicis.
Es neatsakos maksāt par pakalpojumu, bet man ir tiesības redzēt oficiālu cenu iepriekš. Jā es neredzu cenu nekur, tikai momentā kad ir konflikta situācija. Cena ir nosaukta, bet pakalpojums nav bijis, vizīte 10 minūtes bija.
Mēģinot vienoties par cenu un atrast risinājumu, saņēmu no daniila tādas sms, ka rakstīt man ir kauns. Cenu veidošanai vajadzētu būt pamatotai. Un par to vajag klientam teikt uzreiz. Es saprotu, ka man arī ir atbildība, bet pārdēvējam arī. Un pazemot un draudet klientam nav pieņemami.
Pievienot komentāru