Dainis Jurisons, Universal Pak, Universal Pack, Universal Packing - maldināšana un krāpšana
2016. gadā uzņēmumā Universalpacking pasūtījām individualizētas gofrētā kartona kastītes ar uzdruku. Viss bija kārtībā. Tā kā šādām individualizētām kastītēm nepieciešama izciršanas forma, kas glabājās ražotnē, 2018. gada maijā interesējāmies par atkārtotu 2000 gab. kastīšu izgatavošanu. Uzņēmuma pārstāvis Dainis Jurisons apgalvoja, ka cirtnis joprojām ir pieejamas, un kastītes ir iespējams izgatavot. Iepakojums bija nepieciešams diezgan steidzamā kārtā, vienojāmies par termiņu 1 nedēļa, kā arī par atbilstošu mikrogofras kartonu 14E, kuru izmantoja arī iepriekš.
Apmaksājām rēķinu (~900 EUR), neilgi pēc rēķina nosūtīšanas gan Dainis Jurisons izmisīgi zvanīja un teica, ka esot cita banka, bet nauda jau bija aizskaitīta. Galu galā viss būšot kārtībā. Acīmredzot notiek kaut kādas optimizācijas...
Pēc nedēļas zvanījām, teica, ka kastītes vēl nav gatavas un būšot vēl pēc nedēļas. Pienāca jaunais termiņš, kastes atkal nebija gatavas, solīja vēl pēc nedēļas. Kad 3. nedēļas beigās zvanījām par mūsu kastēm, Dainis Jurisons sāka stāstīt, ka tikko(?!?) esot mēģinājuši sākt printēt un gofrētais kartons esot piegādāts sliktas kvalitātes. Mēģināts printēt, nekas nesanākot u.t.t. Tā vietā gribēja mums iesmērēt vienkārša kartona kastes, kas mūsu precei neder, kuras turklāt būšot gatavas vēl pēc pusnedēļas. Piebildīšu, ka, runājot par printēšanas nedienām uz gofrētā kartona, viņš visu laiku pieminēja lētāku un nestingrāku gofrēto kartonu 12E, lai gan rēķinā bija norādīts 14E, kuru izmantoja arī 2016. gadā, un par kura izmantošanu vairākkārtīgi iepriekš piekodinājām, jo ar to viss bija kārtībā, un mazākas stingrības kartons 12E mūsu precei neder, un acīmredzot arī uzdrukas printerim ne.
Gala beigās sarunā viņš lepni teica, ka varot jau naudu sūtīt atpakaļ. Tā arī vienojāmies, jo viss liecināja par briesmīgu servisu un baidījāmies, ka paliksim bez naudas un kastēm. Pēc vairāku dienu zvanīšanās un atgādināšanas, nauda galu galā tika atskaitīta atpakaļ. Pēc tam mēģinājām atgūt mūsu cirtni, par kuru bijām samaksājuši 2016. gadā, lai to izmantotu citā uzņēmumā. Izrādījās, ka tas ir pazudis un vairākas dienas to mēģina atrast, lai mums atgrieztu.
Lieki teikt, ka mūsu uzņēmumam nodarīti lieli zaudējumi, jo pat 3 nedēļu laikā netikām pie iepakojuma un nevarējām realizēt savu produkciju. Pazudušais cirtnis un ražošanas (uzdrukas printēšanas) sākšana tikai 3. nedēļas beigās liecina par ļoti negodprātīgu un maldinošu rīcību no Daiņa Jurisona un viņa n-to uzņēmumu puses. Viņš varēja uzreiz teikt, ka neko izgatavot nevar, nevis mēģināt tikai gandrīz mēnesi pēc pasūtījuma veikšanas un rēķina apmaksas sākt kaut ko darīt uz nederīga kartona, un vēl mēģināt iesmērēt negofrētu, mūsu precei neatbilstošu kartonu, kas noteikti viņam būtu izmaksājis daudz lētāk.
Pievienot komentāru