www.sudzibas.lv Cityparks Slikts serviss un krāpšana

Citypark - Slikts serviss un krāpšana

Autostāvvieta Dzelzavas ielā 74., Rīga (veikals Mego) nav aprīkota ar elektroniskajām ierīcēm, kur var piefiksēt auto bezmaksas stāvēšanas laiku. Pie tam , lai izlasītu informāciju, ka tā pēkšņi kļuvusi maksas, ir jāiebrauc tajā. Vissmieklīgākais šajā nesmieklīgajā situācijā ir tas, ka autovadītājam pašam ir jāuzraksta apstāšanās laika sākums uz kāda papīra gabaliņa. Nezinot, ka autostāvvieta ir maksas, man ne papīra, ne rakstāmā nebija. Rezultātā 25 eiro sods. Loģiski būtu tā - ja tiek sniegts kāds pakalpojums (šai gadījumā autostāvvieta), tad tai jābūt aprīkotai pilnībā atbilstoši, lai klients (autostāvvietas izmantotājs) varētu fiksēt stāvēšanas sākuma laiku stāvvietas elektroniskajā ierīcē, kā tas ir Rīgas satiksmes stāvvietās. TĀ IR PUBLISKA ZAGŠANA! Vairākas reizes dažādās dienās centos zvanīt uz norādīto telefonu, bet neviens man neatbildēja.
Vai vienreiz nevajadzētu darīt galu Citypark alkatībai un vērsties tiesā? Vienam cilvēkam šis process ir dārgs, bet, ja apvienotos vairāki, tad noteikti izdotos darīt galu šai turpat vai visatļautībai. Ceru, ka mani kādi cietušie šai afērā sadzirdēs. Saziņu var veikt caur Facebook, draugiem.lv

Papildināts georgia2 26.10.2017

P.S.
Pie savas sūdzības pievienoju mājas lapas adresi, kur ir paraugs , kā pareizi uzrakstīt argumentācijai pret netaisnu sodu iesniegumu Citypark.
Tā ir:
http://www.pasnodarbinatie.lv/sods/category/iesniegums/

G

Komentāri (1)

C critical thinker 26.10.2017

ja nav rakstāmā un papīra vai ripas, tad jābrauc prom, nevis jāsūdzas

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes