Cabo Cafe - Slikts serviss
Sveicināti, šodien ap plkst.18:30 sanāca nepatīkams apmeklējums Jūsu restorānā.Sākumā meklējām galdiņu un viesmīle tikai mācēja pateikt, ka tas ir rezervēts un neieeteica citu brīvu galdiņu. Pašu spēkiem atradām brīvu galdiņu uz terases, tad sākās ārā negaiss un viesi sāka pārvietoties uz iekšu . Vīrs palīdzēja ienest galdiņu, lai varam beidzot padzert kafiju.Ienesu abas kafijas līdz letei, aizmugurē garām ejošs klients nejauši uzgrūdās man uz muguras, kā rezultātā viena kafija izlija.Pati ņēmu salvetes un centos glābt situāciju.Viena no bārmenēm pateica, ka viss kārtībā, bet jaunu kafiju nepiedāvāja. Devos uz ienesto galdiņu, lai varētu kopā padzert pēdējo kafiju uz abiem un uzēst uzkodas.Blakus bija ienesti galdi rezervācijai,kur viena no viesēm iebilda,ka sēžam blakus un aizgāja risināt jautājumu ar bārmeni.Bārmenis pienāca mums klāt un prasīja mums ATKAL pārsēsties.Teicām,ka ātri apēdīsim uzkodas un izdzersim kafiju.Viesmīlis turpināja uzstāt,ka mums jāpārvietojas un galdiņš paredzēts rezervācijai,kaut vai vīrs pats to ienesa.Esmu 8.grūtniecības mēnesī un šie satraukumi man nav nepieciešami 😔
Pievienot komentāru