Cabo - Apkalpošana
Pāris gadus atpakal Cabo bija viena no foršākajam un orginalakajam vietam, kur doties labi pavadit laiku, tomer sobrid daudz, kas ir mainijies.. Ja kadreiz apkalposana bija forsa un draudziga, tad tagad ta ir kluvusi loti augstpratiga, neprofesionala un vienaldziga! Manuprat, nav pienemams arī fakts, ka lai veiktu galdina rezervaciju ir jaiemaksa 20ls, tacu kapec neviens no personala atbildet nevar! Kaut gan so iemaksato naudu pec tam pats vari ari izteret par edieniem un dzerieniem, tomer, kapec būtu jāveic šāda iemaksa skaidrs nekļūst, kā arī, ja rezervāciju atcel, vai iespejams sanemt atpakal iemaksato naudu? Turklāt kuraa no Rigas restoraniem vispār ir vispirms jaiemkasaa kaut kada nauda par galdina rezervaciju?! Bet vel labāk ir tad, ka Tu tomēr veic so rezervaciju Cabo, iemaksa nepieciešamo naudu un vajadzigaja laikā ierodoties uz savu rezervaciju, taču sava galdina vieta sanem atbildi - atvainojiet mums kaut kur ir pazudusi rezervaciju lapa! Uzgaidam un pec 10 minutem lapa atrodas, un mums tiek paskaidrots, ka musu rezervētajā galdinā jau diemžēl sēž kads cits, taču šobrīd mes nekadas alternativas jums piedavat nevaram... Ja nu vienigi (noradot uz kaut kadu sturi) varam sabidit kaut kadus galdus! Jau tā šis viss pāsākums liekas absurds, tomēr atvērtiem prātiem, cenšamies saprast šo misēkli, bet tas viss no personāla puses tiek pasniegts tik ļoti augstpratīgā un vienaldzīga tonī, ka atliek vien noprast, ka Tu šai vietai patiesībā nemaz neesi ne vajadzigs, ne svarigs un drosi vari iet prom, ja kaut kas nepatik, jo bez viena klienta jau Cabo nenogrims! Tomer mans ieteikums butu šo attieksmi un personālu pamainīt un pret katru klientu attiekties laipni, draudzigi un veltot tam nepieciesamo uzmanību, jo tikai tads serviss liek cilvekiem atgriezties un uzņēmumam augt! Tuksa platisanas sava majaslapa ar cilveku Cabo slavinajumiem Twitteri panakumus nenesis! Šī noteikti nav pirmā reize, kad saņemu sliktu, augstprātīgu un vienaldzīgu apkalpošanu Cabo, tāpēc citiem silti iesaku padomāt vai vērts uz šo vietu doties ar cerību, ka patiešām būs tik forši, kā solīts kafejnīcas mājaslapā: "“Cabo Cafe” komanda savus viesus uztver kā draugus, par kuriem rūpēties, ar kuriem kopā priecāties."
Komentāri (2)
Рада что такое впечатление осталось не только у меня!!!Какое-то время обратно это было мое любимое место-теперь фу-фу-фу:-)!!!
Man ir tieši tāda pati attieksme pret šo iestādi, atceros paša sākuma ka bija tik daži galdiņi, bet bija prieks iet jo bija laba apkalpošana un taa.