Bucefāls - apkalpošana
Diemžēl jāpievienojas tiem, kuri jau ir ievietojuši atsauksmi par nekvalitatīvu apkalpošanu krodziņā Bucefāls.
Iegriezāmies ar ģimeni tajā vakar, 9. martā ap 16:00. Apmeklētāju bija daudz, kas saprotams brīvdienas pēcpudienā.
Uz mūsu jautājumu, vai drīkstam aizņemt stūrī atrodošos brīvo galdiņu saņēmām apstiprinošu atbildi ar piezīmi : "Paņemiet ēdienkartes!" Lai gan pati viesmīle stāvēja aiz bāra letes un nebija aizņemta, viņa neuzskatīja par savu pienākumu ēdienkartes atnest pati. Ieņēmām vietas pie galdiņa un jau bijām sagatavojušies uz to, ka būs jāpagaida. Pie blakus gadiņa trīs sievietes jau apsprieda to, ka gaida viesmīli jau stundu un vēl neviens nav pievērsis viņām uzmanību, lai pieņemtu pasūtījumu. Pagaidīja vēl 15 minūtes un aizgāja tā arī neviens tam uzmanību nepievērsa. Arī no otrā stāva pēc laiciņa nokāpa ģimene un devās uz izeju nepaēduši.
Mūsu pasūtījums tika pieņemts pēc 30 min gaidīšanas, par ko bijām saprotoši, jo krodziņštiešām bija pilns. Taču atkal - viesmīle bez lūdzu un paldies noklausījās mūsu pasūtījumu, svecīti uz galda neaizdedzināja, aizgāja.
Arī tad, kad bijām paēduši savus otros ēdienus, neviens mums nepavaicāja "Vai labi garšoja? Varbūt piedāvāt desertu?" Uz manu jautājošo skatienu, sekoja jautājums: "Vēl kas?"
It kā jau viss tikai sīkumi, bet viss kopā radīja iespaidu, ka gaidīti viesi mēs šajā krodziņā neesam. Un lai arī ēdiens bija garšīgs, gandarīti nejutāmies, palika tāda rūgtuma garša mutē.
Bucefāls ir jauka vieta, pavārs ir ok, bet nopietni jāpiedomā pie klientu apkalpošanas servisa līmeņa.
Komentāri (4)
Varbūt jums kājas arī vajadzēja nobucot? Un pakaļu noslaucīt?
Piekrītu, ka Bucefālā ir darbinieki, kuri nesaprot kas ir apkalpošanas kultūra.
eu, besīgā, nāc man pakaļu noslaucīt!! Fiksi!
Tur ir fantastisks rupjmaizes kārtojums!!! Un vispār labi gatavo. Iesaku! Un, ja atstāsiet kādu kapeiku dzeramnaudā, tad būs arī lūdzu un paldies un pat smaidiņš... ;)