Boa Sorte - Bezkaunīga melošana, termiņu neievērošana, šausmīga kvalitāte
Dobrij denj! Esli hotite zakazatj sebe mebelj, to ne povtorajte nasu osibku i ne zakazaivajte v etoj firme BOA SORTE, jesli, voobse, eto mozno nazvatj firmoj! Oni ne prosto vrut, oni NAGLO vrut. Sroki zaderzivajut nerealjno, kacestvo uzasnoje, mebelj privozat pocarapannuju, a to sto ne pacarapano, portat vo vremja ustanovki! Takim obrazom vi polucajete isporcennuju mebelj, v nasem slucaje eto bila kuhnja, i potom jeso begajete za nimi, stobi oni isparvili i dodelali!
Jesli u vas budut problemi s etoj fimoj, obazateljno obrasajtesj v centr zasiti potrebitelej. Vas prokonsultirujut, i objazateljno pomogut. V zakone zasiti potrebitelej jestj 28. punkt i 30.punkt, obazateljno oznakomtesj s etimi punktami--zakon na storone potrebitela! Etih debilov, I Natasu, i etu neadekvatnuju Nastju, nado strogo nakazivatj i unictozatj. Tak kak svoju rolj peshek v etoj kantore oni vipolnjajut ploho, podderzivaja stilj raboti obmana i naglo vas obmanut, govorja, sto mi podjezajem, a na samom dele vasa kuhnja na proizvodstve ne zakoncenna i daze mnogih detalej netu!!!
I samoje interesnoje, sto to sto u vas na certeze, realjno ne uvidite, tak kak vsjo sami menjajut i delajut tak kak im udobnej, izmenenija s vami ne soglasovivajut!
Komentāri (1)
Arī es nevienam neieteiktu pasūtīt mēbeles SIA BOA SORTE . Pilnīgi pievienojos par nekaunīgo acīs melošanu un ABSOLŪTU TERMIŅU NEIEVĒROŠANU . Virtuves iekārtu 60 dienu vietā man taisīja ņo jūlija līdz novembrim, pie kam pa telefonu Nastja ( darbiniece- pasūtījumu pieņēmēja) vienmēr solīja, ka virtuve būšot jau pēc pāris dienām. Kad virtuves iekārtu atveda, tā bija bojāta un skrāpēta. Vēl šajā firmā pasūtīju bīdāmo durvju sienas skapi. Protams, ka izgatavošanas un uzstādīšanas termiņš tika nokavēts, uzstādot skapi, tika saskrāpēti tikko balsinātie griesti, bet galvenais ir tas, ka vienas no bīdāmajām durvīm ik pa brīdim nevar aizvērt- tās nefiksējas pie sienas un pašas slīd atpakaļ. No firmas darbiniekiem, konkrēti- direktora, nekādu atvainošanos nesagaidīju, vienīgi kliegšanu telefona klausulē par to, ka es, lūk, par mēēbeļu piegādi taisos maksāt ar pārskaitījumu, nevis skaidrā naudā (bez čeka). Es, diemžēl, tikai šodien atklāju šo interneta lapu, jo man jau sen gribējās kādā masu saziņas līdzeklī pastāstīt savu negatīvo pieredzi ar BOA SORTE, lai lētticīgi cilvēki neuzrautos uz šīs "firmeles" saukli "LĒTI UN LABI". Nekas šajā firmā nav ne labi, ne lēti, bet attieksme pret patērētāju- klientu vienkārši bezkaunīga!