Biļešu Paradīze - Slikts serviss

Šodien iestājos slavenajā virtuālajā Rindā uz Jrt biļetēm. Biļetes ieliku grozā, veicu apmaksu ar swedbank. Nauda tika atskaitīta, bet biļetes tā arī nesaņēmu.
1) ar biļešu paradīzes tālruni sazināties neizdevās, jo acīmredzot šī problēma bija skārusi daudzus.
2) sazvanot banku, tā informēja ka kļūda ir notikusi biļešu paradīzes pusē un tā neesot viņu vaina.
3) pēc apmēram 50 minūtēm saņēmu e-pastu, ka darījums nav izdevies un ja nauda neesot atskaitīta, lai iegādājos biļetes vēlreiz. (nauda bija atskaitīta) lieki piebilst, ka biļetes uz jrt ir iespējams iegādāties tikai kādas 10 minūtes. : d
4) vakarā nauda tika atgriezta. Un biļešu paradīze informēja, ka tā esot swedbank vaina.

Rezultātā - biļešu nav ar visu virtuālo rindu. Neviens vainu neuzņemas. Laikam jau vainīgs pats pircējs, ka grib biļetes, un kuram tiek piestādīta biļešu paradīzes apkalpošanas maksa 1,20 eur apmērā par katru biļeti par "lielisku" servisu. Tā teikt par neko!

L

Komentāri (1)

T Tautins 3 st atpakaļ

Paldies Dievam, man tāda problēma nebija. Es ar vakardien tieši JRT pirku, taču samaksājumu un arī biļetes saņēmu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes