Apģērbi un apavi visai ģimenei - agresīva, neadekvāta pārdevēja
Izlasot šodien jau ievietoto sūdzību par šo firmu, arī nolēmu tomēr neklusēt, jo arī piedzīvoju ko līdzīgu šīs firmas otrā veikalā Čaka ielā starp Artilērijas un Tallinas ielām, ja nemaldos, adrese ir Čaka 115. Šī pārdevēja vienmēr ir nelaipna, parupja, bet man ar viņu nekad nebija sanācis runāt, vienmēr klusi izstaigāju veikalu, nopirku apavus un projām. Taču 19.septembrī vēlējos pavaicāt, vai gumijas zābakiem, kas bija izlikti plauktā, nav arī citi izmēri, jo uz tiem bija uzrakstīts: 'jauni', tādēļ es nodomāju, varbūt ir pieejami arī citi izmēri. Pārdevēja asi uzkliedza, vai tad es neredzot, ka nav, kas ir plauktā, tas ir. Es noriju aizvainojumu un neko neteicu. Veikalā atradās divi apavu pāri, ko nolēmu pielaikot. Tie man nederēja, un es devos no veikala projām. Pienāca pārdevēja un sāka uz manis teju kliegt, lai nolieku apavus vietā, kas tad tagad būšot - es esmu atstājusi apavus nenoliktus! Diemžēl šajā veikalā plaukti ir gari un pilni ar apaviem, un es neatcerējos, kur ņēmu vienus, kur otrus, turklāt veikalā biju vienīgā pircēja un nav saprotams, kāpēc pārdevēja pati nevarēja veikt savu pienākumu? Parasti, ja kurpes esmu paņēmusi pirmajā telpā, kur ir īsāki plaukti un var atcerēties vietu, kur tie stāvēja, es tiešām nolieku apavus vietā. Taču otrā telpā plaukti ir gari un tur ir slikts apgaismojums - un turklāt, es arī steidzos uz darbu - un kādēļ tad vispār ir pārdevēja, vai lai visu dienu nosēdētu savā tronī aiz galda un saņemtu tikai algu? Tad, kad atteicos nolikt apavus vietā, man nācās noklausīties pārdevējas klaigāšanu. Visa mana diena bija sabojāta. Biju tik aizvainota, ka nolēmu risināt šo jautājumu - aizsūtīju vēstuli uz firmas e-pastu. Tā tika ignorēta, jo atbildi tā arī nesaņēmu, taču, kad aizvakar iegriezos šajā veikalā, pārdevēja man burtiski metās virsū bļaujot - es zinu, jūs rakstījāt sūdzību! Turklāt šī pārdevēja veikalā atradās ar pilnu makaronu šķīvi rokās un bļāva pilnu muti, un izskatījās, ka viņa man metīs ar to šķīvi. Metos laukā no veikala un tur savu kāju vairs nesperšu, nevajag man tās kurpes, ja jāpārdzīvo īsts trilleris ikreiz, kad tur ieiet.Valstī joprojām ir bezdarbs, un pat ja atalgojums šajā veikalā ir ļoti neliels (kā var saprast no pārdevējas rīcības), tad tomēr daudzi cilvēki ļoti priecātos strādāt šajā darba vietā, jo papildus bonuss vēl ir iespēja nodrošināt sevi ar kvalitatīviem apaviem. Kādēļ veikalā ir tāda pārdevēja? Vai tad firmai nav vajadzīga peļņa - jo tas tomēr ir bizness, un apaviem šajā veikalā cenas ir ļoti uzskrūvētas.Viņi pat nav veikuši pārrunas ar šo cilvēku, jo sieviete tad nebūtu tik droša un varena uzbrukt pircējam, kas rakstījis sūdzību. Saprotu, ka laikam Latvijā ir pārdevēju trūkums, jo man jau ir trešais šāds gadījums īsā laikā. Bet varbūt tomēr firmas vadībai lētāk izmaksātu samaksāt vairāk algā labai pārdevējai, nekā algot šādu neadekvātu cilvēku, kurš aizbiedē visus klientus.
Komentāri (2)
ja tev tik ļooti nepatīk, neraudi te, bet vienkārši neej uz to veikalu, ja jau "uzskrūvētas cenas"! Lai tā pārdevēja biedē tos klientus, kas Tev par daļu?
Ha, pie visām sūdzībām par Kristīne-RR komentē Targets un attaisno veikala nožēlojamo darbu :) Tā laikam ir tā sauktās veikala vadības atbilde. Nez, īpašnieks par šo visu zina? Būs jāuzzvana pa tiešo, vai nav tas gadījums, kad peles pa galdu danco...
Nē, neraudāsim vis klusi maliņā, kā jums gan gribētos. Informēsim plašu sabiedrību un brīdināsim no tādiem kā jūs!