Amerikas auto SIA - Krāpšana
Lai reģistrētu Latvijā auto no Amerikas ir jāveic auto sertifikāciju. Šādu sertifikāciju Latvijā veic uzņēmums SIA Amerikas Auto. Mājas lapā norādīts, ka sertifikācija izmaksā sākot ar 750,00 eiro. Nekāda cenraža šim uzņēmumam nav, sertifikācijas izmaksas aprēķina individuāli, kad jūs nosaucat auto modeli un gadu. Jo dārgāks jums auto, jo dārgāka sertifikācija, tā es sapratu.
Kad nosaucu sava auto modeli (bmw 135i), sertifikācijas cena izauga līdz 820,00 eiro.
Lietuvā šāda sertifikācija izmaksā 220,00 eiro (bet Latvijā šādu sertifikāciju nepieņem). Igaunijā šāda sertifikācija izmaksā 480,00 eiro jebkuram auto un tā ir derīga Latvijā (lai veiktu auto reģistrāciju Latvijā). Pielikumā ir cenradis Igaunijā, viss ir skaidri un gaiši.
Vai šāda situācija ir pieņemama, ka Latvijā tikai viens uzņēmums regulē kam un kādas cenas dot (individuāli)? Nav nekāda cenraža. No kurienes parādījās cena 820,00 eiro?!
1) Par PVN nodokļa maksātāju kļūst sasniedzot noteiktu likumā noteikto apgrozījumu.
2) sertifikācijas izmaksas ir atkarīgas nevis no auto cenas bet auto komplektējošo daļu atbilstību attiecīgiem standartiem kurus vai nu varu vai nevaru pielīdzināt un cik izmaksās iztrūkstošie pamatojuma dokumenti.
3) Lietuvas sertifikācijas procedūra atšķiras no Latvijas sertifikācijas procedūras tāpēc arī cenas ir atšķirīgas.
Komentāri (6)
SIA Amerikas Auto ir izslgts no PVN maksātaju reģistra: https://www.firmas.lv/profile/amerikas-auto-sia/40003273898
Un ar šādu uzņēmumu CSDD ir līgums par auto sertifikāciju. Nodokļus vispār nemaksā.
1) Par PVN nodokļa maksātāju kļūst sasniedzot noteiktu likumā noteikto apgrozījumu.
2) sertifikācijas izmaksas ir atkarīgas nevis no auto cenas bet auto komplektējošo daļu atbilstību attiecīgiem standartiem kurus vai nu varu vai nevaru pielīdzināt un cik izmaksās iztrūkstošie pamatojuma dokumenti.
3) Lietuvas sertifikācijas procedūra atšķiras no Latvijas sertifikācijas procedūras tāpēc arī cenas ir atšķirīgas.
Ja uzņēmumam ir monopols šajā sfērā tad tas ir pilnīgi normāli, neko sliktu nesaredzu katrs var regulēt savas cenas kā vēlās , kāpēc tad pērc dārgu auto? un par ko tieši ir sūdzība?
Ja, var regulet cenas, bet ne no gaisa. Cenam ir jabut noraditam majas lapa vai ir jabut iespejai aprekinat cenas pec auto (tam jabut majas lapa). Tads ir likums:
Ministru kabineta 1999.gada 18.maija noteikumi Nr.178 „Kārtība, kādā norādāmas preču un pakalpojumu cenas” nosaka, ka, piedāvājot patērētājiem pakalpojumus, to sniedzējs norāda cenu, kurā ietverts pievienotās vērtības nodoklis un visi citi nodokļi. Pakalpojumu cenu norāda cenrādī vai citā vizuāli uztveramā veidā, bet ja pakalpojuma galīgā cena nav zināma, norāda veidu, kādā cena tiek aprēķināta. Jāpiebilst, ka pakalpojuma sniegšanas vietā cenrādim jābūt brīvi pieejamam un cenu norāda rakstiski, izņemot gadījumu, kad patērētājs cenu var uzzināt citā vizuāli uztveramā veidā.
Bāleliņu alkatība un šī kantora lobēšana jau no laika sākuma. Man draugs arī sertificēja Nissan 350Z. Tieši tāpat kā autoram - cenas no zila gaisa, papildus standarta izmaiņām viena otra prasība kaut kāda neloģiska. Jo redz neviens cits sertifikātu neizdos. Labi, ka tagad vismaz EE to var izdarīt.
Pilnīgi piekrītu atsauksmei un arī neiesaku viņu autoservisā kaut ko labot. Laika ziņā nenormāli ilgi un rezultāts nekāds.
Kad jautā par to kādēļ nav salabots auto, klaji melo un atšuj. Attieksme pret klientu zem jebkuras kritikas.
Cilvēki nebrauciet uz šo autoservisu, silti jums iesaku.