All Doors - Prece netiek piegādāta, pakalpojums netiek sniegts
Žēl, ka atsauksmes par „Visas durvis un akmens“, SIA vai „Alldoors“ neizlasīju pirms durvju pasūtīšanas šajā firmā, bet tikai tad, kad solījumi piezvanīt, atzvanīt netika pildīti.
Scenārijs tāds pats, kā to apraksta iepriekšējie šīs firmas bijušie klienti.
Sākās ar pozitīvu noti, ka piegādāt durvis varētu tūlīt rīt (9.06.22.) vai parīt, vai pirmdien un, ka uzstādīšanu veiktu vēlāk, jo lūk tikko ir saņemta piegāde no Baltkrievijas. Samaksāju visu summu par durvīm tūlīt pēc rēķina saņemšanas 8.06.22. Un tad arī rinķa dancis sākās tā pa īstam. Solījums pēc solījuma: es jums piezvanīšu, bet nepiezvana. Protams, zvanu es.
Atbildes: „es jums rīt varēšu pateikt“. Nākošreiz: „meistars pirmdien varēs pateikt precīzi“. Nākošā atbilde: „viņam sākas montāža, nezin kā tur ies“. Izrādās, ka alldoors firmā meistars visu plāno: „šodien vakarā redzēšu meistaru, viņš man pateiks, kad varam likt. Provizoriski piektdien“, „diemžēl tikai uz mēneša beigām“, „… man ir arī citi meistari, kuri var likt“. Beidzot atmetu ar roku zvanīšanai, tagad rakstu. Protams, tie paši solījumi, atrunas, tagad tikai rakstveida: rīt, pirmdien, piektdien, mēneša beigās, varēsim ceturtdien vai piektdien. Tā paiet dienas, nedēļas... Kad rakstiski jautāju par konkrētu dienu un laiku, atbildi nesaņēmu vispār.
Profesionālā ētika un korekta attieksme pret klientu šajā firmā ir svešvārdi. Es domāju, ka visi zin, kā šādu darbību un bezdarbību sauc gan tautas valodā, gan arī juridiski.
Komunikācijas nav
Pirms nedēļas nosūtīju All doors elektroniski parakstītu iesniegumu ar lūgumu par nepārprotamu informāciju: kurā dienā no 4.-8.jūlijam un cikos beidzot tiks nodrošināta durvju piegāde vai arī atmaksāt par preci samaksāto naudas summu (tā ir apmaksāta pilnībā). Parasti sūdzības tiek izskatītas 7 darba dienu laikā. Reakcijas nav absolūti nekādas. Šodien nosūtu atkārtotu iesniegumu, kurā paziņoju, ka anulēju pasūtījumu un vēlos, lai man atmaksā visu summu par nopirkto, bet nepiegādāto preci un nesniegto pakalpojumu.
Komentāri (2)
Komunikācijas nav
Pirms nedēļas nosūtīju All doors elektroniski parakstītu iesniegumu ar lūgumu par nepārprotamu informāciju: kurā dienā no 4.-8.jūlijam un cikos beidzot tiks nodrošināta durvju piegāde vai arī atmaksāt par preci samaksāto naudas summu (tā ir apmaksāta pilnībā). Parasti sūdzības tiek izskatītas 7 darba dienu laikā. Reakcijas nav absolūti nekādas. Šodien nosūtu atkārtotu iesniegumu, kurā paziņoju, ka anulēju pasūtījumu un vēlos, lai man atmaksā visu summu par nopirkto, bet nepiegādāto preci un nesniegto pakalpojumu.
Pēc vairākkārtējiem iesniegumiem, beigās arī par pasūtījuma anulēšanu, saņēmu no All doors atbildi, ka 18.07.22. saņemtā naudas summa tiks atgriesta. Protams atkal klusums, ne naudas, ne atbildes. Rakstīju vēlreiz, atkal All doors standarts - nekādas reakcijas.