Aizkraukles Banka - Uzmanieties!
Klients — pirmajā vietā. Banka strādā viņa vajadzībām un pateicoties viņam. :)))) Tā ir rakstīts Aizkraukles bankas mājas lapā.
Uzmanieties! Ja vēlaties paņemt kredīt brīvdienas, jūsu kredīta atmaksas termiņš būs samazināts par daudziem gadiem. Manā gadījumā mājokļa kredīts bija līdz 2025. gadam, bet banka nebrīdinot to samazināja uz 2013. gadu. Menedžere Jana Barševska ne ar vienu vārdu neieminējās par to. Kad tika jautāts, kas mainīsies, atbilde bija, ka tikai nedaudz %, daži eiro vairāk mēnesī. Protams, ka uzticoties, nepārlasot dokumentus (kas aizņemtu vairākas stundas, jo tie ir sīkiem burtiņiem uz vairākām lapām), tiec vienkārši apkrāpts. Un vēl samaksā naudu par pārformēšanu. Diemžēl bez jurista nekur šodien nevar doties.
Agrāk no bankas vienmēr zvanīja par īpašuma apdrošināšanu, viss tika izrunāts kas un kā. Šodien pazvanot uz banku, atbilde ir īsa, jums pašiem jāseko tam pakaļ. Kāpēc tad agrāk tā nebija. Kā lai zinām kurā brīdī un kam mums jāseko pašiem pakaļ?! Kas būs rīt?
Komentāri (6)
Tāda tā banka ir gan - manurpāt, nedraudzīga pret parasto mazo klientu. Man šķiet, ka viņiem interesē tikai lielie naudas maisi no krievijas. Mazie bija interesanti sākumā, kamēr šie varēja savārīt sev lielu piķi labajos laikos!
No šīs bankas labu attieksmi nez vai vajadzētu sagaidīt!
Man kā klientam ir tāds iespaids radies!
Latvijā šādu Ritu ir ļoti daudz! Dokumentu neizlasa, paraksta un pēc tam vaino visus, tikai ne sevi!
Un tas, ka dokuments būtu jālasa vairākas stundas, nav attaisnojums, jo jums ir tiesības iepazīties ar jebkuru dokumentu pirms parakstīšanas vismaz 14 dienas!
Par savu muļķību ir jāmaksā un gods un slava, kas šādus muļķīšus izmanto!
PTAC teu palīdzēs.
Noteikti ej uz PTAC! 2009. gada sākumā Aizkraukles banda izvērsa masveida reketu pret kredītņēmējiem, bet cik zinu tad kredītņēmēji ar PTCA palīdzību uzvarēja tos bandītus. AB prezidents Ernests Bernis pēc tam nosarcis televīzijā taisnojās, ka "mēs jau tikai pabaidījām"
Jāpiekrīt, ka attieksme no AB.LV puses ir ļoti formāla un vēsa. Pašam ir stingri jāčeko līdzi katram līguma punktam, datumam, %, utt, kas prasa daudz laika. Neieteiktu izvēlēties AB.LV
Protams, ir dzirdēts daudz labu un sliktu lietu par banku darbību kā tādu.Kas attiecas uz AB.LV, tad pagaidām man kā kredītņēmējam, kurš ir krīzes sākumā palicis bez darba un zaudējot lielu daļu savus mēneša ienākumus, nav neviena slikta vārda ko teikt par šo banku.Kamēr LatvijasKrājbanka zvanās un streso par 90, - Ls ko kādreiz (par nožēlu)pirms 10 gadiem biju izņēmis kā overdraftu, tad Aizkraukles bankā pagaidām esmu saņēmis pozitīvas pārrunas, divas kredīta atmaksas brīvdienas un piedāvātus risinājumus gan kā uzlabot savu fin.sta'vokli gan kā pareizāk pārcelt maksājuma datumu grafikā.Kaut gan kredīta summa priekš mums ir ļoti liela.Kā nekā hipotekārais kredīts dzīvoklim.Un nevis kautkāds (piedodiet) sūda overdrafts LatvijasKŗajbankā.