www.sudzibas.lv Nordeka Slikts serviss, naudas neatgriešana

Nordeka - Slikts serviss, naudas neatgriešana

Vecumniekos, iekāpjot autobusā Bauska - Rīga uzradīju 3+ goda ģimenes karti ar personas apliecinošu dokumentu, pasakot ka atlaidei jābūt 90%. Kad vēlējos apmaksāt ar karti nepamanīju ka šoferis ir ievadījis nepareizo atlaidi uz 50% un šofera dēļ samaksāju divas reizes. Vēl šoferis pateica ka es pati vainīga ka nepaskatījos kāda ir apmaksas summa, kad liku kārtu pie termināla. Šoferis ar negatīvām emocijām izteicās, ka naudu netaisās atgriezt. Autobuss: 0341 vadītājs: 02802746710 maršruta nosaukums: Bauska - Rīga
datums: 14.02.2025
laiks: 16: 05

14.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

K krāslavietiss 14.02.2025

Šoferi tas neattaisno, bet jāseko līdzi, kādas summas apmaksā. Veikalos arī gadās pārdevēji ar abām kreisajām rokām.

M megijaantanovica 17.02.2025

Tas ir pašsaprotami, bet vairak iet runa par to kāda atieksme ir pret pasažieru. šoferis ar savu slikto garastāvokli bojā to citiem, manuptāt tas ir ļoti nekorekti no viņa puses🤷🏼‍♀️

Kāpēc šoferis vainīgs pie tā, ka 2x samaksāji?

Un vispār, kas tas pa autobusu Bauska - Rīga caur Vecumniekiem? Kaut ko nejauc? Varbūt no Gulbenes autobuss gāja caur Vecumniekiem? Nu tā... lai ir pa taisno. Vai mož no Madonas?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes