Indexo Banka - Zemas kvalitātes serviss
Rakstu pirmo sūdzību savā mūžā un nevis lai ieriebtu, bet tomēr liktu Indexo bankas attīstītājiem, pievērst uzmanību tam, ka viņu priekšnieka Sikšņa kunga optimistiskie un skaļie paziņojumi par to, ka jau no starta viņu aplikācija un banka būs kaut kas tāds uz kā fona citas bankas nobālēs, īsti neatbilst realitātei.
Un kā arī vēlos pabrīdināt tos, kas vēlas pievienoties rūpīgi izvērtēt esošo attīstības līmeni un esošiem klientiem drosmes pieprasīt solīto.
Es saprotu, ka tā ir jauna banka ar Latvijas kapitālu un mūsu ekonomikā tas ir svarīgs notikums, bet kad džeki, es pat teiktu diletanti banku lietās ķeras klāt šādam projektam, jau startā pateiktu hei, mēs te gribam atvērt banku, sākumā būs kā būs, bet mums vajag klienta masu, esat gatavi, ka būsiet testēšanas dalībnieki un var būt kādreiz būs kādas kļūmes, bet tāds tas process diemžēl ir un mēs tam tiksim pāri kopā un uztaisīsim normālu banku pēc pāris gadiem.
Bet ko mēs ieguvām. Sikšņa solījumus, kuri ir ļoti, ļoti tālu no tā lai šie solījumi būtu taisnība.
Manas vilšanās bija jau no kartes saņemšanas brīža un pirmā mēģinājuma papildināt kontu, kā arī vesela strīpa citu situāciju.
Esmu gatavs atbildēt par katru savu vārdu.
Turās džeki no Indexo un strādājiet cītīgi. Ja tā turpināsiet, zaudēsiet klientus un diezgan daudz. Cilvēki nav muļķi un Revolut nav atcelts.
Pievienot komentāru