www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss, maldināšana,

Tele2 - Slikts serviss, maldināšana,

Pēc neilga laika no mobīlā tālruņa iegādes brīža konstatēju vairākus defektus pēc kā vērsos
tele2 centrā Valmierā nododot tālruni garantijā uz servisu, uzskaitot visus defektus un pieminot
to, ka es uzskatu, ka šie defekti liek liecināt par to, ka tālrunis ir rūpnīcas brāķis. Uzskaitu
defektus: izdedzis ekrānam pikselis, redzams zaļš punkts. Problēmas ar zonu, zvaniem,
internetu (sim karti jauna) , reizēm sazināties praktiski neiespējami, gribi piezvanīt, bet rāda call
failed, ir bijis pat līdz 5 reizēm. Telefona baterijas ilgums daudz mazāks, kā tam vajadzētu būt.
Pati telefona darbība palēnināta, bieži karās. Telefonu saņemot no servisa, paskaidro, ka telefons
ir salabots. Protams telefonu ieslēdzot, sākot lietot, konstatēju, ka telefonam nav izdarīts pilnīgi
nekas. Vēršos otro reizi nodot telefonu servisā, bet šoreiz akropole alfa tele2 centrā. Tiek
uzskaitīti visi šie defekti pieminot, ka telefons tiek otro reizi nodots servisā. Saņemot telefonu,
atkal vienīgais, kas paskaidrots no servisa ir tas, ka ir salabots. Pēc vizuālā skata, liekas, ka
telefons ir piešķirts jauns, jo varu ievērot, ka ir mainīts aizmugurējais stikls, bet ieslēdzot
telefonu, sākot lietot redzu, ka nav nekas atrisināts no tā, ko esmu minējis. Ir redzams tas pats
izdegušais pikselis, tieši tādas pašas problēmas ar zvaniem. Pēc tele2 klienu un apkalpošanas
departamenta ierīcu remonta un tehnisko risinājuma speciālista rolanda lūguma telefonu
nodot vēlreiz servisam, šoreiz jau e-pastā ar pievienotiem foto no izdegušā pikseļa, demonstrējot
to tele2 centrā, gan video gan foto formātā, telefonu pieņem un Sola, šoreiz atrisināt problēmu,
bet protams, saņemot telefonu, atkal saņemu tādu pašu informāciju un šoreiz jau atsakos paņemt
atpakaļ telefonu atstājot to tele2 centrā alfā. Pēc laika griežos tele2 ar šo iesniegumu ar lūgumu atteikties no esošās ierīces. Iesniedzu atteikumu 13.12, jau ir 25.01, teica 14 dienu laikā būs atbilde. Zvanu uz tele2, Saka, ka nav informācijas, kautkas neesot viņu sistēmai kārtībā. Rēķini nāk, nemaksāt nav variants, jo atslēdz telefonu.

25.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes