www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss, lobē atsevišķas bankas

Tele2 - Slikts serviss, lobē atsevišķas bankas

Sveiki.

Esmu tele 2 klients ar vairāk kā 2 gadu stāžu. Nav ļoti daudz, bet tomēr. Uz mans vārda tur ir 3 telefona numuri, kā arī uz nomaksu paņemti 2 telefona aparāti un rūteris. Tā kā uzņēmums elektroniskajiem norēķiniem piedāvā tikai 3 bankas - Swedbank, Seb Bank un citadele, bet pašam ir Luminor, tad ikmēneša rēķina apmaksa tika veikta no sievas Seb bankas konta. Pagājušajā nedēļā vēlējos uz nomaksu iegādāties datoru, taču tagad man paziņo, ka norēķināties par to sieva vairs nedrīkst. Skaidras naudas norēķini apkalpošanas centros neesot iespējami. Sanāk, ka ja topošajam klientam nav konta iepriekš minētajās bankās, jāmeklē cits operators. Vēlējos savam pieslēgumam pievienot vēl 2 manu bērnu telefonus, bet izskatās, ka jāmeklē cits operators.

12.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 12.02.2021

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

Komentāri (4)

D Dontkillmyvibe 12.02.2021

Ja nepilnus 40 centus nevar atļauties komisijas maksai, tad par kādu naudu tu nomaksu segsi? Nav ko dzīvot pāri saviem līdzekļiem.

B Birkenbaums12345 12.02.2021

Nesapratu komentāra būtību ?

н НеКариньш 12.02.2021

Ir divi ceļi:
1. nomainīt operatoru.
2. nomainīt banku.

B Birkenbaums12345 12.02.2021

Jā, drīzāk jāmaina operators, jo banku noteikti nemainīšu 🙁

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes