www.sudzibas.lv Swedbank Lojalitātes iztrūkums ilggadējiem klientiem

Swedbank - Lojalitātes iztrūkums ilggadējiem klientiem

Esmu bijusi par tele2 klienti kopš 2007. Gada. Viena no jūsu kolēģiem teica, ka varu ierasties uz vizīti par atrastās kartes atjaunošanu. Bija ļoti laipna un nozīmēja man vizīti. Bet es saslimu. Nevarēju ierasties. Tagad varu, bet man par jaunās kartes izdošanu, kas nav iespējams aplikācijā, tagad ir jāmaksā 15 eur? Kur ir jūsu lojalitāte pret ilggadējo klientu? @tele2.lv

23.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Pacco_al 02.05.2024

15.- Euro gadā maksā karte pie bloķēta konta. Tādas Jums ir parādi un ZTI ir bloķējis kontu, tā kā nekādas darbības Jūs nevarat kontā veikt, atskaitot skaidras naudas noņemšanu bankas automātā atļautā limita robežās. Kāda nafig ilggadējā lojalitāte? Par to, ka par Jums ir ieraksts datu bāzē? Banka nenopelnīs ne centa par šādu klientu. Nepatīk? Aizejat painteresējaties, cik citās bankās maksā ZTI arestētu kontu apkalpošana. Var būt tad veselais saprāts atgriezīsies.

V Vika Kalinina 04.05.2024

Ļoti laipna atbilde no bankas darbinieka. Vismaz parakstītos ar savu vārdu un uzvārdu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes